Buddha 10 Anmeld indhold Skrevet May 26, 2008 http://pleasure.dk/gadget/artikel/132569/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 hva laver den kran i siden man lige kan se lidt af på et tidspunkt. jeg ved godt at denne bil rent faktisk findes og er underudvikling men den er så vidt jeg ved ikke blevet flyvende endnu grundet for høj vægt og for lidt thrust på motorene. jeg tror lidt på at den giver en hånd med at løfte Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Hvor fanden ser du den kran??????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Jeg kan heller ikke se kranen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Måske man skulle kigge ud i køkkenet?????? Jeg kan heller ikke se kranen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Måske man skulle kigge ud i køkkenet?????? Vandkran :) På torso'en er der jo også en kran - hvis den ellers funker ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Tror i selv i får lov til at futte rundt i luftrummet omkring to af områdets travleste lufthavne!? :D ...og når folk ikke engang kan finde ud af at overholde reglerne på asfalten, hvordan skal det så ikke gå i luftrummet. Husk også lige at tage et certifikat inden i overhovedet forsøger at lette i slige konstruktioner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 ...og når folk ikke engang kan finde ud af at overholde reglerne på asfalten, hvordan skal det så ikke gå i luftrummet. Jow jow - den kontante afregning ifm. sammenstød mm. (man falder ned og dør) vil hjælpe på dét ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Det sorterer jo de dårlige flyvere fra med hård hånd..... Jow jow - den kontante afregning ifm. sammenstød mm. (man falder ned og dør) vil hjælpe på dét ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Det sorterer jo de dårlige flyvere fra med hård hånd..... ja, og dem der står i vejen for dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 Dejligt...... Kan man montere plov på pisset???? ja' date=' og dem der står i vejen for dem...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2008 sorry havde lige lidt travlt så fik vist trykket på linket til den her Moller SkyCar - Flying car den ligger i sidebaren når man klikker på bhuddas link. så en flovmand herfra:flov: kvajebajeren drikker jeg selv:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites