Jump to content
Buddha

Så er det slut med broen :o)

Recommended Posts

hva laver den kran i siden man lige kan se lidt af på et tidspunkt. jeg ved godt at denne bil rent faktisk findes og er underudvikling men den er så vidt jeg ved ikke blevet flyvende endnu grundet for høj vægt og for lidt thrust på motorene. jeg tror lidt på at den giver en hånd med at løfte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Måske man skulle kigge ud i køkkenet?????? :lol:
Vandkran :) På torso'en er der jo også en kran - hvis den ellers funker ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i selv i får lov til at futte rundt i luftrummet omkring to af områdets travleste lufthavne!? :D ...og når folk ikke engang kan finde ud af at overholde reglerne på asfalten, hvordan skal det så ikke gå i luftrummet. Husk også lige at tage et certifikat inden i overhovedet forsøger at lette i slige konstruktioner :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
...og når folk ikke engang kan finde ud af at overholde reglerne på asfalten, hvordan skal det så ikke gå i luftrummet.
Jow jow - den kontante afregning ifm. sammenstød mm. (man falder ned og dør) vil hjælpe på dét !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sorry havde lige lidt travlt så fik vist trykket på linket til den her Moller SkyCar - Flying car den ligger i sidebaren når man klikker på bhuddas link. så en flovmand herfra:flov: kvajebajeren drikker jeg selv:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites