webnadiya 10 Anmeld indhold Skrevet May 23, 2008 Hej! Vi skal på en rejse indenfor europa og min mand og jeg er forsikret i DK gule+EU det blå kort. Men vores søn har jo kun ret til læge hjælp i SE og har ikke sygesikringskort ell det blå fra DK...findes der noget her i SE et slags bevis eller noget, så vores søn har ret til læge hjælp i Europa? Eller skal man have en privat forsikring? og isåfald findes der en som dækker alt lægehjælp..er der nogle der ved noget ;) Hilsen Webnadiya ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Eu sygesikring Bestilt et EU kort til ham hos forsikringskassen. Og check jeres hjemmeforsikring, der plejer også at väre noget. God tur ! Hej! Vi skal på en rejse indenfor europa og min mand og jeg er forsikret i DK gule+EU det blå kort. Men vores søn har jo kun ret til læge hjælp i SE og har ikke sygesikringskort ell det blå fra DK...findes der noget her i SE et slags bevis eller noget, så vores søn har ret til læge hjælp i Europa? Eller skal man have en privat forsikring? og isåfald findes der en som dækker alt lægehjælp..er der nogle der ved noget ;) Hilsen Webnadiya ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 Gå ind på forsikringskassens hjemmeside der kan du bestille det "blå kort" kommer med posten indenfor en uge. Let som en plet. God tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webnadiya 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Vl bare lige fortælle at forsikringskassen har henvist til vores tidligere kommune i DK dvs. den kommune vi boede i før vi "rejste" til SE er dem der skal udstede det blå kort, fordi vi arbejder i DK....og det gør de uden problemer..sådan da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites