Juff 10 Anmeld indhold Skrevet May 21, 2008 kan de ikke skabe / lave nogle ordentlige mål selv.... de skal sgu altid have hjælp via selvmål eller fx. modstanderens ryg ....:thumbdown god 2 halvleg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Synd for Terry, men fedt at Man U tog the double Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 F man U de ikke en skrid uden ronaldo håber han bliver solgt... Liverpool er de bedste Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 kan de ikke skabe / lave nogle ordentlige mål selv.... de skal sgu altid have hjælp via selvmål eller fx. modstanderens ryg ....:thumbdown god 2 halvleg Ja det var synd.. Man må sige det lå virkelig i John Terrys hænder.. og hold op hvor jeg frydede mig over Ronaldo's misser .. jeg kan vitterlig ikke snuppe ham og nu fik han også en henstilling af dommeren i går for at filme .. utroligt dumt af Drogba dog.. det bør man ikke gøre i en finale .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Har helt samme holdning og hvis ikke Chech havde reddet den, så skulle det sparkes om for han stopper helt op i hans tilløb og det må man ikke, det gør han iøvrigt på alle hans straffe men det bliver aldrig dømt:sick: Så helt kanon at Chech bare blev stående og ventede, Chech vidste helt tydeligt at han ville stoppe op for at se hvilken vej målmanden går, men da han så blev stående ja så kom panikken listene og det der ringe straffe var nemt at pille, fantastisk:lol: . og hold op hvor jeg frydede mig over Ronaldo's misser . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Godt at Man U vandt.... Jeg hader Drogba....... Men er kæmpe fan af Christiano Ronaldo........:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Godt at Man U vandt.... Jeg hader Drogba....... Men er kæmpe fan af Christiano Ronaldo........:) Du interessere dig jo ikke for fodbold .. så luk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nej du har ret..... Men derfor synes jeg Ronaldo er fantastisk alligevel.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nej du har ret..... Men derfor synes jeg Ronaldo er fantastisk alligevel.....:) Ja hvis det var en konkurrence om at filme eller være den flotteste prinsesse på en fodboldbane så afjort ja.. manden har talenter, bare synes han bruger 90% af tiden på at falde omkuld på banen.. Han ville passe super godt ind på en spansk hold.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 De kan jo bare lade være med at skubbe ham omkuld.... Og han kan da ikke gøre for at han ikke stod bagerst i køen da der blev delt udseende ud....:) Ja hvis det var en konkurrence om at filme eller være den flotteste prinsesse på en fodboldbane så afjort ja.. manden har talenter' date=' bare synes han bruger 90% af tiden på at falde omkuld på banen.. Han ville passe super godt ind på en spansk hold..[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Hvad har det med sagen at gøre? eller du ser måske kun bold for at kigge på andre mænd:laugh: Og han kan da ikke gøre for at han ikke stod bagerst i køen da der blev delt udseende ud....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 De kan jo bare lade være med at skubbe ham omkuld.... Og han kan da ikke gøre for at han ikke stod bagerst i køen da der blev delt udseende ud....:) hehe .. jamen det var ikke hans udseende jeg hentydede til, det er mere at han er så skrøbelig.. nu fik han jo også en henstilling i går fordi han faldt omkuld (uden grund) og det er langt fra første gang han få besked af dommeren om at stå lidt mere fast på benene.. han er uden tvivl den spiller i verden der filmer mest og det ville være fair nok, hvis det nu ikke bare var fordi han selv ikke er bleg for at lave grimme tricks og tacklinger .. men hatten af for Van Der Sar.. han var virkelig afgørende for Man. U. Selvom Chelsea kom til rigtig mange gode afslutninger og var lidt uheldige med stolpen.. Nå jo og så det faktum at John Terry gled, der hvor Chelsea kunne afgøre det .. det var synd for dem og spændende for os andre at det blev afgjort på straffe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nææææ, det er jo ikke mig der ser meget fodbold herinde.....Ej heller spiller jeg det og bader lystigt med andre mænd.... Så den skal du nok længere ud med.... Men rønnebærene er nok sure idag... http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1010435.ece Hvad har det med sagen at gøre? eller du ser måske kun bold for at kigge på andre mænd:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nej mit hold var slet ikke med igår, så kun straffesparks konkurrencen, det var jo pest eller kolera hvem der vandt:sick: Men kan sku ikke lo ham Christina Ronaldo der, så jeg kunne da fryde mig over han brændte det straffe:th2: Ja ja jeg er en meget smålig mand og man skal ikke fryde sig over andres ullykke og alt det der humanisme pladder, men lige præcis for ham gør jeg altså med glæde en undtagelse:laugh: Nææææ, det er jo ikke mig der ser meget fodbold herinde.....Ej heller spiller jeg det og bader lystigt med andre mænd.... Så den skal du nok længere ud med.... Men rønnebærene er nok sure idag... http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1010435.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Nææææ, det er jo ikke mig der ser meget fodbold herinde.....Ej heller spiller jeg det og bader lystigt med andre mænd.... Så den skal du nok længere ud med.... Men rønnebærene er nok sure idag... http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1010435.ece Nu så du jo så ikke kampen, men jeg kan da udemærket godt forstå Lampard.. Chelsea havde rigtig mange chancer mod Man Utd. og ja det var super tåbeligt af Drogba at slå ud efter en spiller, men der blev godt nok også lavet en del svinestreger i går (dertil et par fejlbedømmelser mod Joe Cole).. blandt andet af vidic .. men sådan er det jo i spillet, man skal ikke lade sig gå på og tabe hovedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Jeg sad skam og så hele kampen..... Champions League skal man da se..... Ja træværket var ikke med Chelsea, men så må de lære at ramme indenfor rammen..... Det virkede som om at united var bedre til det .......;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Jeg sad skam og så hele kampen..... Champions League skal man da se..... Ja træværket var ikke med Chelsea, men så må de lære at ramme indenfor rammen..... Det virkede som om at united var bedre til det .......;) Tjah det ved jeg nu ikke .. de scorede jo kun ét mål i den aktuelle kamp.. straffespark er altid svært at bedømme .. men dertil kommer jo at chelsea ikke udnyttede de chancer de havde og det var mange (flere end man utd) i hvert fald hvis man kigger på statistikken over kampen.. antal hjørnespark, antal skud m.m. men sådan er fodbold nu en gang i mellem.. det er ikke altid dem der har fortjent det, der vinder.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Ja helt sikkert..... Men statistik tæller ikke....Det gør resultatet og der var United mere effektive.....;) Det handler ikke om antallet af skud ved siden af målet, men dem der rammer indenfor og ender bag målmanden..... Og der stod den 7-6 til United.....:D Tjah det ved jeg nu ikke .. de scorede jo kun ét mål i den aktuelle kamp.. straffespark er altid svært at bedømme .. men dertil kommer jo at chelsea ikke udnyttede de chancer de havde og det var mange (flere end man utd) i hvert fald hvis man kigger på statistikken over kampen.. antal hjørnespark' date=' antal skud m.m.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Ja helt sikkert..... Men statistik tæller ikke....Det gør resultatet og der var United mere effektive.....;) Det handler ikke om antallet af skud ved siden af målet, men dem der rammer indenfor og ender bag målmanden..... Og der stod den 7-6 til United.....:D Hehe ja sådan er det jo.. men statistik betyder skam også en del for en kamp.. men hvor meget jeg end ville ændre det, så vandt man utd i går og tillykke med det .. Her er lidt klassikere : http://www.youtube.com/watch?v=ldfbDy4IB9g&feature=related næææh det her er en spiller jeg hellere vil se spille fodbold: udover jeg ikke fatter at man SKAL proppe alt muligt lortemusik på youtube klip, så er de ganske underholdende.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 men sådan er fodbold nu en gang i mellem.. det er ikke altid dem der har fortjent det' date=' der vinder..[/quote'] Dem der vinder har altid fortjent det (måske med undtagelse af dengang hvor en bolddreng scorede, eller hvis en dommer i kampens døende minutter dømmer et straffe som aldrig havde været der). Kampen varer gerne 90 minutter og hvis man ikke har vundet kampen når tiden løber ud, så har man heller ik' fortjent at vinde :) Men som gamle Sepp en gang sagde: "Bolden er rund, spillet varer 90 minutter alt andet er teori" :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Dem der vinder har altid fortjent det (måske med undtagelse af dengang hvor en bolddreng scorede, eller hvis en dommer i kampens døende minutter dømmer et straffe som aldrig havde været der). Kampen varer gerne 90 minutter og hvis man ikke har vundet kampen når tiden løber ud, så har man heller ik' fortjent at vinde :) Men som gamle Sepp en gang sagde: "Bolden er rund, spillet varer 90 minutter alt andet er teori" :) Haha ja det er selvf. rigtig nok.. det er også kun tabersnak det ved jeg godt =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Dem der vinder har altid fortjent det Du ser vist ikke ret meget fodbold... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Du ser vist ikke ret meget fodbold... Jeg ser nok til at vide jeg har ret :) F.eks. elvom de fleste (jeg selv inkl.) har den største sympati for Getafe og hvad de opnåede i Uefa-cuppen og mente de havde fortjent sejren, så er faktum stadig at de tabte i de sidste 2 minutter. Enten så var Getafe ikke fokuseret nok i slutningen af kampen, ellers så var Bayern bare så meget bedre. Samme skete mellem Man. City og et græsk hold (Olympitanakos eller noget i den dur), hvor Man City kom tilbage efter at ha' været nede med 0-4. Uanset hvad så er fortjent en følelesladet vurdering. Spørg enhver fodboldspiller og så er en pind en pind. Hvis vi kigger på hold der spiller med geist for fodbolden så burde Lyngby som minimum ha' været mestre i år, men i stedet spiller de fleste passiv bold indtil de er heldige/dygtige nok til at score. Det er måske sådan man vinder kampe, men smukt er det ik'! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Hvis vi kigger på hold der spiller med geist for fodbolden så burde Lyngby som minimum ha' været mestre i år' date=' men i stedet spiller de fleste passiv bold indtil de er heldige/dygtige nok til at score. Det er måske sådan man vinder kampe, men smukt er det ik'![/quote']Men det er fortjent:tongue2: Umiddelbart fik jeg også lige i hovedet hvordan Chelcea kom i CL-finalen:sick: Kald det lige fortjent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Men det er fortjent:tongue2: Det var desværre min pointe ... =( Umiddelbart fik jeg også lige i hovedet hvordan Chelcea kom i CL-finalen:sick: Kald det lige fortjent Sådan er fodbold, og når store hold mødes, så det er jo de åh så berømte marginaler der spiller ind. =/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites