SanneJ 10 Anmeld indhold Skrevet May 21, 2008 En lille quiz nu hvor vi vel holder med Sverige til EM:rolleye:: http://politiken.dk/quiz/sportsquizzer/article511149.ece Jeg fik 4 rigtige:o, men på under 1 min... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 4 Rigtige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 En lille quiz nu hvor vi vel holder med Sverige til EM:rolleye:: http://politiken.dk/quiz/sportsquizzer/article511149.ece Jeg fik 4 rigtige:o, men på under 1 min... Kan godt være, jeg bor i Sverige, men ligefrem at holde med Sverige til EM, never... Ikke så længe Zlatan er på holdet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Kan godt være' date=' jeg bor i Sverige, men ligefrem at holde med Sverige til EM, never... Ikke så længe Zlatan er på holdet![/quote']Sådan har jeg det også, men der er jo stadig 10 andre spillere på banen...:) Så jeg holder nok med Sverige -men håber at det er andre end Zlatan der scorer målene (og det bliver det vel også) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 3 rigtige....... Har jeg sagt at fodbold rager mig en hujende fjer????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Synes godt nok den er lidt hardcore den quiz der Gad vide hvor mange svenskere der findes, som kan score 10 rigtige Nåh, men jeg er tilfreds med mine 7 rigtige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Synes godt nok den er lidt hardcore den quiz der Gad vide hvor mange svenskere der findes' date=' som kan score 10 rigtige [/quote']Fandt én:) Fik svar fra 8 stk både med og uden interesse i fodbold, gennemsnit rigtige svar 6,25. Ifölge én var Svarene Åby og 1958 gratis for en svensk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 jeg gættede sku på Åby, men jeg understreger det var et rent gæt. Men set i det lys er jeg temlig skuffet over kun at have 4 rigtige, er ikke sikker på jeg er kvalificeret til at have min Svensker trøje på under EM:laugh: Fandt én:) Fik svar fra 8 stk både med og uden interesse i fodbold' date=' gennemsnit rigtige svar 6,25. Ifölge én var Svarene Åby og 1958 gratis for en svensk.[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 øv. enbart 9 rätt. så vet jag vem som har gjort mest landskamper i truppen nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites