Istdj 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Ingen, kun 9. klasse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Ingen' date=' kun 9. klasse[/quote'] Ja, se, det kan du godt bilde os ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Til alle jer andre! Ja, jeg ved det godt, men jeg kunne sq ikke lade være - den lå sørme lige til højrebenet.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Uddannelse ja : ikke noget jeg vil ind på, da jeg har en af de uddannelser, som de fleste folk har brug for mindst en gang om året. Og vil helst slippe for alt for mange privs med spørgsmål hehe. Tid: 4 år og 8 års erfaring på området. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazzy 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 4år inkl alt skole Lastvogns mekker fra Mercedes i Hillerød. Færdig i 98 Hvor gik du på skole henne? LTS? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Uddannelse ja : ikke noget jeg vil ind på, da jeg har en af de uddannelser, som de fleste folk har brug for mindst en gang om året. Og vil helst slippe for alt for mange privs med spørgsmål hehe. Tid: 4 år og 8 års erfaring på området. Julemand??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Uddannelse ja : ikke noget jeg vil ind på, da jeg har en af de uddannelser, som de fleste folk har brug for mindst en gang om året. Og vil helst slippe for alt for mange privs med spørgsmål hehe. Tid: 4 år og 8 års erfaring på området. Er det Julemand?? :laugh: EDIT: Det er da utrolig så enige vi er.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Julemand??? Er det Julemand?? Nu vil jeg også gætte med Basse er da ansat hos vores allesammens forhadte SKAT Öresund (?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Uddannelse ja : ikke noget jeg vil ind på, da jeg har en af de uddannelser, som de fleste folk har brug for mindst en gang om året. Og vil helst slippe for alt for mange privs med spørgsmål hehe. Tid: 4 år og 8 års erfaring på området. Hmm jeg ville gætte på tandlæge men det tager min. 5 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Er ikke julemand, men min mave aspirerer kraftigt til det ja griner. Og nej er ikke ansat hos SKAT (øresund)........mere.... Og går de fleste ikke til tandlæge hvert halve år ? - eller er det bare der blir flået 2 gange om året af tandsnedkeren. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Min de-babbelizer er til reparation i dag. Jeg forstår ikke hvad Ida Stenberg siger. Men det ligner nu grangiveligt også bare at hun forsøger at samle et link til sin website for noget google ranking? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Min de-babbelizer er til reparation i dag. Jeg forstår ikke hvad Ida Stenberg siger. Men det ligner nu grangiveligt også bare at hun forsøger at samle et link til sin website for noget google ranking?Præcis...ren spam - ergo: gone :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites