Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet May 17, 2008 Nogen der er intereseret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tj'Ørnen' 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2008 Ville sgu gerne, men får desværre først plade på i næste uge, men så skulle jeg da nok være til at lokke ud og rulle :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2008 Jeg gider ikke... Jeg er lige kommet hjem fra Anderstorp (der kommer racerapport imorgen på min website).... Jeg er øm i hele kroppen og har vist kørt det jeg skal i denne weekend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2008 Jeg gider ikke... Jeg er lige kommet hjem fra Anderstorp (der kommer racerapport imorgen på min website).... Jeg er øm i hele kroppen og har vist kørt det jeg skal i denne weekend Men du overlevede ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Der var en gang nogen, der skrev "Arbeit macht frei", de har sgu ikke fattet en bjælke... God tur Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Men du overlevede ;) Næsten :D ... Det var pænt hårdt at køre. 280km/t på langsiden, nedbremsning til 60km/t, 90grader til højre ....hvert andet minut !. Mine arme er en anelse smadrede idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 var der en sølvfarvet ducati 749 derude? Han kører ikke samme klasse som dig, for løbet er vist idag og så træning igår.. off topic i know.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 var der en sølvfarvet ducati 749 derude? Han kører ikke samme klasse som dig, for løbet er vist idag og så træning igår.. off topic i know.. Sikkert... Jeg så en sølvfarvet ducce, men dem er der jo mange af... De havde 1. race igår... Hvad hedder han, så skal jeg se om han var med ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nikolaj 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Patrick. hans efternavn kan jeg ikke huske. Det er ejeren af ducati malmö og han har ombygget den cykel for alt, alt for mange penge. Jeg kan ikke komme med i dag, da min cykel holder der, hvor den bedst ka li at være.. på værkstedet.. og min bror kommer med sin senere idag.. som også skal på værksted. FORZA DUCATI! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Patrick. hans efternavn kan jeg ikke huske. Det er ejeren af ducati malmö og han har ombygget den cykel for alt, alt for mange penge. Han udgik på 13. omgang (ud af 14) ... de kører igen i eftermiddag, jeg skal tjekke op på det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Der er også lidt vatarm over dig Palle...... Næsten :D ... Det var pænt hårdt at køre. 280km/t på langsiden' date=' nedbremsning til 60km/t, 90grader til højre ....hvert andet minut !. Mine arme er en anelse smadrede idag[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Der er også lidt vatarm over dig Palle...... Ja, det er jeg klar over... Men, jeg skal så lige hilse at sige at jeg kappede 17 sekunder af min PB..... det er hvad der sker når man kommer op på en fuldt trimmet 1000cc :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2008 Hej Thomas. Gidder ikke, er smadret efter by tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2008 Der er også lidt vatarm over dig Palle......Ja, du ska sgu da ikke köre 60 km/t i det sving -det gör jeg da -og jeg er total "morfar-Sanne" -jeg kommer dog ikke i närheden af 280 på langsiden:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2008 Ja' date=' du ska sgu da ikke köre 60 km/t i det sving -det gör jeg da -og jeg er total "morfar-Sanne" -jeg kommer dog ikke i närheden af 280 på langsiden:laugh:[/quote'] Ok, jeg ved ikke hvor hurtigt det går, men knæet er ihvertfald i jorden... Og, efter "Hansen-svinget"...op på baghjul, skifte til 4. .... 220-230km/t inden man skal rundt 180graderen..... jeg er helt smadret i overkroppen idag :D Iøvrigt en findes en racerapport her: http://www.tntroadracing.com/Anderstorp%20Maj.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2008 Sådan ser en 175hk bandit ud, når den piskes på Anderstorp :o) http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=235519&d=1211141905 Flere billeder her: http://tntroadracing.com/Anderstorp%20billeder.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites