dkrath 10 Anmeld indhold Skrevet May 15, 2008 Hej, Er der nogen der gider at hjælpe mig? Jeg skal have min bil sat til salg på blocket, men jeg er mildest talt ringe til at stave/skrive på svensk, så hvis der var en venlig sjæl derude der gad hjælpe mig med lidt oversættelse ville det være perfekt. Her er ordene der skal oversættes: - Klimaanlæg - Fuld servicebog hos Porsche - Sidste service ved 10.000 mil - Synet 25. april 2008 - El-kalleche - El-ruder - El-spejle - El-sæder - 2trins sædevarme - Indfarvet midterkonsol - Læder/alcantara sæder - Sølvmetallic - Sort kalleche Det var vidst det jeg ikke kunne klare at oversætte selv :) Mvh Danny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Find en tilsvarende annonce på blocket og så lidt copy/paste... Tror ikke du finder mange der gider skrive en hel annonce for dig :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Find en tilsvarende annonce på blocket og så lidt copy/paste... Tror ikke du finder mange der gider skrive en hel annonce for dig :D Nu beder jeg også kun om nogle ord ud af en hel annonce, men disse ord var dem jeg ikke kunne finde ud af. Jeg forsøger dog det du nævner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Hej, Er der nogen der gider at hjælpe mig? Jeg skal have min bil sat til salg på blocket, men jeg er mildest talt ringe til at stave/skrive på svensk, så hvis der var en venlig sjæl derude der gad hjælpe mig med lidt oversættelse ville det være perfekt. Her er ordene der skal oversættes: - Klimaanlæg - Fuld servicebog hos Porsche - Sidste service ved 10.000 mil - Synet 25. april 2008 - El-kalleche - El-ruder - El-spejle - El-sæder - 2trins sædevarme - Indfarvet midterkonsol - Læder/alcantara sæder - Sølvmetallic - Sort kalleche Det var vidst det jeg ikke kunne klare at oversætte selv :) Mvh Danny Her er lidt du måske kan bruge: ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, CD-stereo, Elcab, Elhissar fram, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, LM-fälgar, PDC, Sidoairbag, Skinnklädsel, Stolvärme fram, Traction controll, Vindskydd, Xenonstrålkastare, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites