Jump to content
Miriam

Anbefaling af håndværker :)

Recommended Posts

Langt om længe er det lykkes os at finde en håndværker som virkelig ved hvad han laver, og som er meget pålidelig, et ord jeg aldrig troede jeg ville sige i samme sætning hvor ordet håndværker er med :) Han har mange super gode tanker, og kan tænke selv, så hvis man vil lave noget som kan gøre smartere så kommer ham med et forslag. Han har lige ordnet mine forældresfasade, og sat klinker op i deres køkken, og hos os har de sat nyt køkken op, inkl. ned rivning af væg ind til stue, nyt gulv og klinker osv. Og skal nu igang med at lave hegn, garage, fliser foran huset samt halvtag til cykler. Så han kan stort set det hele, og har arb med det i 10 år :th2: Så hvis der er nogle der er interesseret i en kontakt, så send mig en PM, med dit nr, så beder jeg ham ringe til dig. I skal også være velkommen til en tur til Bunkflo for at se hans arbejde :) Og som et lille plus, så er hans priser rigtige gode:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er køkkenet helt færdig, så hvis der er nogle der vil have ref. billeder, inde de kontakter må de lige sige til. Glemte at skrive at de også har udskiftet en del træ på mine forældres hus, samt malet det. :th2: så de kan stortset alt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har Miriams hemmelige håndværker været på besøg hos mig, og har fikset min hoveddør (original, ca. 1903), som blev grimt skadet da jeg havde indbrud sidste år. Han fik tilmed rettet op på det lort som Limhamnsdøren havde lavet. Jeg vil sige at min hoveddør nu faktisk er pænere end før den blev brudt op. Som en bonus, fik jeg ham også til at finde en indbrudssikring til døren. Og, jeg vil give Miriam helt og aldeles ret. Han er håndværker af en helt anden klasse, pålidelig, omhyggelig, rydder op efter sig selv, tager selv initiativ og laver rigtigt flotte resultater ... jeg håber ikke at Miriam deler alt for rundhåndet ud med hans telefonnummer, så han har ikke har tid til den næste opgave hos mig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Miriam Hvis du forsat kan anbefale din håndværker og han ikke er blevet alt for overbelastet vil jeg meget gerne have hans nummer. KH Jan
Ja, han kan klart anbefales, sender dig hans nr på en PM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Latterlig kommentar!!!!!

Langt om længe er det lykkes os at finde en håndværker som virkelig ved hvad han laver, og som er meget pålidelig, et ord jeg aldrig troede jeg ville sige i samme sætning hvor ordet håndværker er med QUOTE] :fight::fight::fight::fight: Går ud fra at der ikke er mange håndværkere på dette forum Håber at andre tænker lige så højt om dit fagområde, som du tænker om andres!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja, det kan da godt være du syntes det er latterligt. Men vi har nu været i kontakt og har brugt et utal af håndværkere både her og i DK og der er godt nok lang i mellem dem, man har lyst til at hyre igen. Jeg har dermed ikke sagt at de ikke findes, jeg har bare ikke stødt på en før nu. Så hvis andre kan få gavn af vores erfaringer herinde, hvilket jeg ved mange allerede har, så kan jeg godt leve med at blive kaldt latterlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tjuhej!! Nu var det ikke dig jeg skrev var latterlig, men blot din kommentar om håndværkere generalt.:confused: Glæder mig til at læse herinde, hvis du får en dårlig service i supermarkeder/caféer/restaurenter. Generalt er der nok lige så mange "dårlige" kunder, som der er dårlige håndværkere, for på så meget andet følges pris og kvalitet ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det da hemmeligt om han kan lave el?
hæhæ næ, men det var for at sende ham hans nr, så han selv kunne spørge. Men som der vist var en der skrev, (men vist har slettet sit indlæg igen ? ) så kan han ikke selv, men mig beskedt så har han kontakter til en der kan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest hasemann

priser Vi overvejer at købe en gammel gård som kræver en del renovering. Har han et firma eller er han alene? Hvad liger priser på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi overvejer at købe en gammel gård som kræver en del renovering. Har han et firma eller er han alene? Hvad liger priser på?
Han har sin egen (enkeltmands?) virksomhed. Jeg kan ikke huske priserne andet end jeg var overrasket over hvor lave de var, da jeg fik fakturaen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites