lorup 10 Anmeld indhold Skrevet May 14, 2008 ALLE PLADSER BESAT Hej alle, Så kan vi vist ikke trække den længere. For dem der har lyst og mulighed mødes vi til et par omgange stille og rolig poker hos mig i Bunkeflostrand torsdag d 29 maj kl 18:00 (spilstart ca 18.30) til ca. 24.00 (senest) Buy-in: SEK 25 pr runde Hvor mange: 6-7 Tilmelding: Via svar i denne tråd. Først til mølle princippet. Jeg opdatere denne post løbende med status. Adresse: Bunkeflostrand. Tilgår mere præcist via PM efter tilmeldinger Spisning: Enten bestiller vi pizza eller jeg flækker et eller andet sammen. Mere om det senere. Jeg sørger for snacks. Evt: Sikkert en masse jeg har glemt. Spørg løs! ALL IN! Søren Tilmeldings status: - Lorup - Kenneth - Plesner - macpack - Lasse - dannemare - Spiff Venteliste: - Zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Ej altså d.29/6 er lige på min føsdag... Ellers havde jeg sørme meldt mig ind.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Lyder interessant men jeg skal lige have lært poker først Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Ej altså d.29/6 er lige på min føsdag... Ellers havde jeg sørme meldt mig ind.. Korrekt dato er: 29 MAJ. My bad :( /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 KORREKT DATO ER: 29 MAJ Admin: Ret meget gerne overskriften til.Hermed gjort, Gus ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Æv arbejder hver torsdag. Det kunne ellers det være sjovt og møde nogle nye mennesker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 lorup, jamen d.29 maj er en helt anden dato. ;) Jamen så vil jeg da gerne tilmelde mig, samt er det muligt man kan tage damen med.? (Skal jo have en som tænder cigaren for mig, og servere drinks.) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Jeg er game! Count me in. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 lorup, jamen d.29 maj er en helt anden dato. ;) Jamen så vil jeg da gerne tilmelde mig, samt er det muligt man kan tage damen med.? (Skal jo have en som tænder cigaren for mig, og servere drinks.) :) Hun skal da være af hjertet velkommen, men skal hun spille (udover over at tænde cigarer og hente drinks og kolde øl)? ;) Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 I'm (all) in. Glæder mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Lyder interessant men jeg skal lige have lært poker først De var barmhjertige ved mig sidste gang, jeg deltog. Havde kun spillet det en enkelt gang forinden (cirka et halvt år tidligere - og havde derfor glemt næsten det hele). Et enkelt øvespil eller to... så er man faktisk sådan nogenlunde med. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Jeg snupper også gerne en plads ved bordet :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Jeg napper også gerne en plads zeni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Jeg er klar på noget poker :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Alle pladser besat. Så kom der da vind i sejlene Alle 7 pladser er besat. Desværre er det kun blevet til en standby plads til Zeni & Lasse. Jeg har ikke regnet med MacPacks dame ved bordet, da jeg intet har hørt. PM med adresse bliver sendt ud i dag. Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 De var barmhjertige ved mig sidste gang' date=' jeg deltog. Havde kun spillet det en enkelt gang forinden (cirka et halvt år tidligere - og havde derfor glemt næsten det hele). Et enkelt øvespil eller to... så er man faktisk sådan nogenlunde med. :)[/quote'] "Poker tager kun timer at lære og men år at mestre" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Desværre er det kun blevet til en standby plads til Zeni & Lasse. Hvor meget plads har du? Vi kunne evt. spille to borde? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Hvor meget plads har du? Vi kunne evt. spille to borde? ;) Nok plads, men jeg holder det lidt enkelt her første gang. Bliver det en succes, må vi se næste gang. God idé ellers :th2: Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Lorup>>Helt korrekt, damen her vil ikke være med til at spille, så hun henter bare kolde øl til os. ;) Jamen jeg er nu heller ikke den mest erfarende poker spiller, men har da prøvet det før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 En plads til den hurtige. Pga et afbud, er der en plads ved filten i aften (har ikke kunne få fat på de 2 back-ups Lasse og Zeni) Skulle nogen være frisk med så kort varsel, er de meget velkommen. Kom frisk :th2: Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Jeg er muligvis klar, vender tilbage lidt senere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 kan vi komme 2? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 OK jeg er klar!! Hvad er adressen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 kan vi komme 2? Kun plads til én mere denne gang. OK jeg er klar!! Hvad er adressen? PM sendt. Og dermed er alle pladser besat igen :th2: Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2008 Tak for en hyggelig aften og god mad :th2: Endnu en 2. plads til samlingen... :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites