Jump to content
lorup

Poker arrangement 29 Maj kl 18.00 (Bunkeflostrand)

Recommended Posts

ALLE PLADSER BESAT Hej alle, Så kan vi vist ikke trække den længere. For dem der har lyst og mulighed mødes vi til et par omgange stille og rolig poker hos mig i Bunkeflostrand torsdag d 29 maj kl 18:00 (spilstart ca 18.30) til ca. 24.00 (senest) Buy-in: SEK 25 pr runde Hvor mange: 6-7 Tilmelding: Via svar i denne tråd. Først til mølle princippet. Jeg opdatere denne post løbende med status. Adresse: Bunkeflostrand. Tilgår mere præcist via PM efter tilmeldinger Spisning: Enten bestiller vi pizza eller jeg flækker et eller andet sammen. Mere om det senere. Jeg sørger for snacks. Evt: Sikkert en masse jeg har glemt. Spørg løs! ALL IN! Søren Tilmeldings status: - Lorup - Kenneth - Plesner - macpack - Lasse - dannemare - Spiff Venteliste: - Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lorup, jamen d.29 maj er en helt anden dato. ;) Jamen så vil jeg da gerne tilmelde mig, samt er det muligt man kan tage damen med.? (Skal jo have en som tænder cigaren for mig, og servere drinks.) :)
Hun skal da være af hjertet velkommen, men skal hun spille (udover over at tænde cigarer og hente drinks og kolde øl)? ;) Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lyder interessant men jeg skal lige have lært poker først :mad:
De var barmhjertige ved mig sidste gang, jeg deltog. Havde kun spillet det en enkelt gang forinden (cirka et halvt år tidligere - og havde derfor glemt næsten det hele). Et enkelt øvespil eller to... så er man faktisk sådan nogenlunde med. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle pladser besat. Så kom der da vind i sejlene :surprise: Alle 7 pladser er besat. Desværre er det kun blevet til en standby plads til Zeni & Lasse. Jeg har ikke regnet med MacPacks dame ved bordet, da jeg intet har hørt. PM med adresse bliver sendt ud i dag. Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De var barmhjertige ved mig sidste gang' date=' jeg deltog. Havde kun spillet det en enkelt gang forinden (cirka et halvt år tidligere - og havde derfor glemt næsten det hele). Et enkelt øvespil eller to... så er man faktisk sådan nogenlunde med. :)[/quote'] "Poker tager kun timer at lære og men år at mestre"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor meget plads har du? Vi kunne evt. spille to borde? ;)
Nok plads, men jeg holder det lidt enkelt her første gang. Bliver det en succes, må vi se næste gang. God idé ellers :th2: Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En plads til den hurtige. Pga et afbud, er der en plads ved filten i aften (har ikke kunne få fat på de 2 back-ups Lasse og Zeni) Skulle nogen være frisk med så kort varsel, er de meget velkommen. Kom frisk :th2: Mvh. Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites