Jump to content
Marraffay

19" org. RS4 fælge, hvorhenne?

Recommended Posts

Nu varer det ikke længe før jeg smider en pæn pose penge på bordet efter en A4 Cab 1.8T. I den anledning synes jeg den skulle have noget ordentligt at rulle på. Eksempelvis et par 19" RS4 fælge. Jeg kontaktede så Audi og spurgte om de havde disse på lager men den flinke mand fortalte mig at der fandtes ikke den slags hjul til den slags bil. Skal jeg så mon ud og finde nogen replica istedet for? Og nogen der har en idé om hvor det kan lade sig gøre til gode penge?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ser sku ok ud. Kan man sige noget groft om priserne i DK contra SE? Og sådanne replica fælge' date=' de kan vel være ligeså gode som org. fælge ikke? Kvalitetsmæssig/holdbarhed osv.?[/quote'] Der er sgu nok kvalitets forskel, på min nuværende BMW 745I kører jeg på org. BMW alufælge (sad på da jeg købte den), på min gamle Mercedes S500 købte jeg 20" AMG kopi og jeg kan ikke mærke nogen forskel i det daglige, men det er bare min opfattelse. Kunne sagtens finde på at købe replica igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites