bluee 10 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2008 Der har været en masse snak om hvordan man får den bedste kurs ved overførsel fra DKK til SEK. Nogen der har en idé om hvis man har USD/EUR i kontanter hvordan man får den bedste kurs? Hvad jeg umiddelbart kan se af muligheder: Veksle i Forex Veksle i bank Jeg vil tro veksle i en bank men der kan sikkert være stor forskel på kurs der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Skal du vekle fra USD til EUR eller hur? Eller har du begge dele liggende og skal veksle tilbage til SEK? Hvis det er gode gammeldags pengesedler du skal veksle vil jeg tro at det er billigst hos FOREX. Men det bliver aldrig så billigt at veksle fysiske penge, som at lave en bankoverførsel, hvis det kan gøres i stedet for. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Det er både USD og EUR jeg har i kontanter jeg skal have i SEK eller DKK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 Til rejse ville jeg tro at det skulle være billigere at hæve penge fra sit visa kort i USA or am i wrong? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 Til rejse ville jeg tro at det skulle være billigere at hæve penge fra sit visa kort i USA or am i wrong? Ja du er gal på den. Det er USD/EUR jeg har som jeg vil veksle til SEK/DKK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites