Jan 10 Anmeld indhold Skrevet May 13, 2008 Jeg vil bare lige benytte lejligheden til at advarer mod den mand som vi havde til at lave vores have og lægge fliser. Magen til amatør skal der ledes længe efter. De laver også tømmerarbejde, men det er lige så ringe. Så falder i over Gardenservice i Skåne, så spring over dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2008 Sådan en advarsel kunne da godt bruge lidt uddybning. Hvad er der galt med deres arbejde? Blot af nysgerrighed.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Bare generalt dårligt håndværk. Terrasse brædder der flækker, da lægterne er lagt for langt fra hinanden. Fliserne i indkørslen synker, da der ikke er lagt nok stabil grus ud. En have der står under vand når det regner, da jorden ikke er blevet grubbet. Og jeg kan blive ved. Jeg er nu ved at få forlænget vores terrasse af de polske håndværkere som før er blevet anbefalet på denne side. Og jeg må sige at det er en helt anden kvalitet som de laver. De er ikke de hurtigste jeg har set, men det bliver i orden når det er færdigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites