Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Dorte kommer på lørdag... Evt. med en ekstra person. Super at vi når det inden 1 august :-) Hvad med AOWD ? Kan jeg smide lidt ekstra penge i kassen og lave det med dig på en mands hånd? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 11, 2008 Hvad med AOWD ? Kan jeg smide lidt ekstra penge i kassen og lave det med dig på en mands hånd? Det handler ikke om penge, men om at der er en række øvelser der skal gennemføres og man skal være min. 2 personer til dem. Hvis der er en mere som vil ha' et AOW kursus, så er jeg klar på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 *Bump* Som jeg skrev i mit første indlæg: Der skal være min. 4 personer per kursus. Lige nu er der kun 3 stk. som har skrevet til mig. Såh, hvis DU vil være med, så er der stadig plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2008 Der er stadig få ledige pladser... Informations-/tilmeldingsmøde imorgen, lørdag, 14/608, kl. 13.00 Send en PM, så får du min adresse (hvis du altså vil med ud og dykke) Mvh palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Så er fire af debattens medlemmer blevet Open Water Certificeret De sidste to dyk blev foretaget på Ön idag :th2:. Tillykke til Moerke, Dorte, Persson og Andy :D ... Det har været en fornøjelse at dykke med jer... PS.... Når jeg engang finder ud af at implementere en RAW driver til mit kamera, så kommer der også lidt billeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Tillykke til alle 4 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Så lykkedes det med et billede af de fire dykkere ... Fra venstre mod højre: Dorte, Andy, Moerke og Persson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Hov hvorfor har du ik taget det hvor du selv er med?!?!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2008 Hov hvorfor har du ik taget det hvor du selv er med?!?!?! Jamen, her er så et med alle mand/kvinder Jeg selv yderst til venstre... ellers er rækkefølgen den samme.. Dorte, Andy, Moerke og Persson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Kære elever... Sådan her skal I IKKE gøre :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret August 5, 2008 Er du gal en skovl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites