Jump to content
MC Manden

Dykkerkursus 2008

Recommended Posts

Jeg har fået et par forespørgelser om dykkerkurser, altså PADI Open Water og Advanced Open Water. Derfor vil jeg høre om der er interesse for nogle kurser i løbet af sommeren. Sidste gang jeg underviste i Sverige var det i samarbejde med Malmö Dyktjänst i Limhamn og dem vil jeg tage kontakt til igen....Hvis det ikke bliver dem, så bliver det et andet anerkendt firma, enten i Malmö eller i København. Af den årsag kan jeg ikke rigtig sige noget om prisen, men det er typisk billigere i Sverige end i Danmark Jeg har været instruktør siden år2000, certificeret +150 personer, og har status af PADI Master Scuba Diver Trainer (et par led længere op i PADI's system end bare instruktør), plus jeg har en række specialties som jeg underviser i... Kurset/kursene vil blive i juni og frem til august... Hverdag eller weekend, afhængigt af deltagerne. Der skal være min. 4 personer per kursus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg ikke har de store planer i juni og juli, så har jeg både tid og lyst til at dykke lidt..... Mht. kursus, så ville det måske være en ide at koordinere med jer der er interesseret. Vi skal bruge 2-3 gange til teori, 4 gange til øvelser på lavt vand og en weekend til at dykke 4 dyk. Teori og øvelser kan gøres om aftenen, da det jo er lyst længe... Men, kom med nogle forslag på datoer (uger), så samler jeg lidt sammen og ser hvad vi kan finde ud af...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Owd + Aowd Hej, Min hustru skal have taget Open Water Diver cert. snarest muligt og jeg skal have udvidet mit eksisterende OWD med Advanced. Hvornår kan du tage os? Vi skal have det på plads inden august. Kontakt mig gerne pr. mail: mt@autoperformance.se På forhånd mange tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så snart der er 4 stk. som er friske på Open Water kursus, så går jeg videre med det... Og, så kan det startes op med meget kort varsel. Såh.... 1. Persson 2. PSAUSA 3. DKSEFR 4. Trinity's kone Er det det, eller ? De 4 første der melder sig, og jeg går igang med at finde udstyr, bøger osv osv.... Der skal min. 2 til Advanced og vi kan gøre det på en weekend, så det er også noget der kan arrangeres med meget kort varsel 1. Trinity 2. ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Jeg har OWD bogen så min hustru skal ikke have nogen bog. Bare en lille sidebemærkning. Hvornår skal hun komme og hvor skal hun møde op? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har OWD bogen så min hustru skal ikke have nogen bog. Bare en lille sidebemærkning. Hvornår skal hun komme og hvor skal hun møde op? :-)
Kurserne er inkl. bog (det er desværre ikke noget jeg bestemmer, men et krav fra PADI) Så snart der er 4 "mand" klar, så finder jeg ud af et tidsskema, men håber da vi kan komme igang asap/juni. Nu er det jo ikke noget der tager oceaner af tid, så vi har da lidt at løbe på.... Vi skal nok nå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Skrev til PADI... De sagde jeg sagtens kunne genbruge bogen til min hustru så vi sparede de penge. Noget nyt om OWD? Er folk på eller? Ser ingen grund til at trække den :-) Hvad med Advanced?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrev til PADI... De sagde jeg sagtens kunne genbruge bogen til min hustru så vi sparede de penge. Noget nyt om OWD? Er folk på eller? Ser ingen grund til at trække den :-) Hvad med Advanced?
Det er ikke et sprøgsmål om at "trække den", men et spørgsmål om jeg har tid. Desværre er der jo noget der hedder arbejde og jeg har andre ting planlagt. Jeg kan tidligst starte i juni.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu fået så mange henvendelser at jeg går videre med det og finder en egnet butik til at samarbejde. Jeg påtænker en slags informationsmøde i starten af juni (1. uge af juni) og det fungere også som tilmeldingsdag. Vi skal dog stadig være min. 4 elever, ellers bliver der ikke noget hold. Det regner jeg dog ikke med er noget problem. Prisen er ikke fastlagt endnu, men et godt bud er 3495 skr. Jeg vender tilbage med mere information

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest DorteT

Det er så jeg som er Martins kone Hej, Ingen grund til at dette skal gå gennem Martin længere, så jeg melder mig lige på banen her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Erhmmmm? Nu er første uge i juni vist forbi. Ikke for at være belastende, men vi skal have dette OWD bevis i hus inden august.... Sker der noget her eller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erhmmmm? Nu er første uge i juni vist forbi. Ikke for at være belastende, men vi skal have dette OWD bevis i hus inden august.... Sker der noget her eller?
Jaja... det skal nok nåes inden august. Jeg har haft fat i 2 butikker, men de har ikke haft mulighed for at hjælpe. Jeg ved sandsynligvis mere mandag eller senest tirsdag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg lavet en aftale med Malmö Dyktjänst http://web.telia.com/~u40132334/ Prisen bliver 3495 SEK. (3300SEK uden undervisningsmatriale) Der vil blive afholdt informationsmøde/tilmeldingsmøde nu på lørdag, d. 14/6, kl. 13.00 på min private adresse. På dette møde aftale vi i fællesskab hvornår det passer bedst og hvorledes vi kan komme i vandet. Desuden betales et beløb på 1000SEK (depositum) som skal gå til udgifterne i forbindelse med køb af undervisningsmatriale (Krav fra Malmö Dyktjänst). Resten af beløbet indbetales ved kursets start (Ja, Trinity, vi skal NOK blive færdige inden 1. august :D) Skriv en PM til mig for at få min adresse, så har jeg lidt styr på hvem, og hvor mange der "dykker" op :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har dykker cert. men måske dykke tur ved kullen eller andet spændende sted?
jeg dykker med Malmö Sportsdykar klubb (MSDK) og de har jævnligt ture til kullen, med RIB fra Mölle havn. check kalender på www.msdk.se også vragture i Østersøen og Øresund, nogen der vil med til Ares på søndag? :th2: hilsen, Rene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi ikke lave en seperat tråd til andre arrangementer ? Jeg overvejer bl.a. at lave en tur til Lysekil, men den skal ikke blandes ind i denne tråd.

jeg dykker med Malmö Sportsdykar klubb (MSDK) og de har jævnligt ture til kullen, med RIB fra Mölle havn. check kalender på www.msdk.se også vragture i Østersøen og Øresund, nogen der vil med til Ares på søndag? :th2: hilsen, Rene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites