Jump to content
Lasse

Middag lørdag den 14 juni.

Recommended Posts

Så er det tid til at mødes igen. Jeg vil foreslå lørdag den 14. juni på en restaurant på Möllan. Den eneste restaurant jeg kan anbefale er Green Mango, som er super hyggelig og har god og prisbevidst thai mad. Den er godt nok ikke så stor, men mon ikke vi kan få plads til os, hvis vi bestiller i god tid i forvejen. Andre gode forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes faktisk det lyder rigtigt hyggeligt, men må desværre melde pas, jeg skal have kejsersnit i morgen og kan vidst ikke helt nå at komme på benene til der. Og min lille baby, er nok heller ikke lige frisk på den, så hurtigt. Men knaldgodt initiativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved først i starten af Juni om jeg kan dukke op, men der er god chance for det da jeg kun har et minuts gang til restauranten. Jeg burde alligevel besøge ham "Vorn" der ejer restauranten. Det er jo længe siden jeg har hilst på ham og hans familie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej. Vi bor i Trelleborg nu og har desværre ikke mødt nogle dansker. Vi har derfor valgt at flytte til Malmø. Er der nogle der er interesseret i en komsammen i Malmø?
Hej Hornbech og velkommen til :) Du skal nok oprette din egen tråd omkring dette og se om der er stemning for lidt socialt :) - Jeg kunne godt være frisk...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej. Vi bor i Trelleborg nu og har desværre ikke mødt nogle dansker. Vi har derfor valgt at flytte til Malmø. Er der nogle der er interesseret i en komsammen i Malmø?
Det var da en underlig grund til at vælge at flytte til malmø for!!! Hvad er der i vejen med svenskerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bor lige udenfor Trelleborg og har da mødt nogen stykker af den danske race. Men et godt tip hvor du kan møde masser af danskere....Er i DK!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Hornbech, Ærgeligt at høre, at I vælger at fraflytte Trelleborg af den årsag. Debatten har den fantastiske 'feature', at man kan poste under områder. Prøvede I dette inden i tog beslutningen om, at flytte? Jeg dømmer ikke årsagen til at I flytter, jeg undrer mig blot. Som en anden skrev: det er nemt at møde Danskere i DK :lol: Husk på, det er ikke alle Danskere i Sverige der er flyttet hertil for at møde andre fra hjemlandet. Nogle integrerer sig :D Held og lykke i Malmö fremover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk på, det er ikke alle Danskere i Sverige der er flyttet hertil for at møde andre fra hjemlandet. Nogle integrerer sig :D
Det kunne jeg ikke have sagt bedre selv!!:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk på, det er ikke alle Danskere i Sverige der er flyttet hertil for at møde andre fra hjemlandet. Nogle integrerer sig :D
Men husk også på, før I går for hårdt til den med integrationen, at i Sverige er der indført "kulturell mångfald" - og det gælder ALLE. Ingen afvigelser accepteres. Derfor vil det egentlig være en forbrydelse mod staten for en dansker at tumle rundt om midsommerstangen og synge Små Grodorna på formfuldendt schpriiitschvensk, for det vil røbe, at vedkommende tænker DANSK (forkert) omkring integration. Hvis man vil være EN RIGTIG SVENSKER, så skal man EGENTLIG gå rundt og strutte med, at man mindsandten er dansker. :D Edit: OT? Trådafsporing? Moi? Glemte måske at nævne, at jeg kan ikke 14. juni, da jeg skal klippe negle den dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites