jazzy 10 Anmeld indhold Skrevet May 12, 2008 Vi har et stort problem herhjemme med hvepse. I hver en sprække på vores hus kravler hvepsene ind. Vi kæmper daglig med flere hundrede hvepse og de er meget nærgående. Vores børn tør ikke være udenfor pga de irriterende dyr. Kender i en metode eller en person der kan hjælpe os af med dem? Det er om sagt hele huset der skal ordnes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 www.anticimex.se Se om de kan hjælpe dig eller evt hjælpe dig videre..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tj'Ørnen' 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Fik at vide at hvepsebekæmpelse ofte er dækket af villa-forsikringen, og ringede til Anticimex, som spurgte hvilket forsikringselskab vi brugte. Så sendte de en mand ud som kom 2 dage efter, og vi fik ikke engang en regning:-) PS: en hveps hedder geting på svensk (Udtales jeting) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 Fik at vide at hvepsebekæmpelse ofte er dækket af villa-forsikringen, og ringede til Anticimex, som spurgte hvilket forsikringselskab vi brugte. Så sendte de en mand ud som kom 2 dage efter, og vi fik ikke engang en regning:-) PS: en hveps hedder geting på svensk (Udtales jeting) Jeg er ude for præcis det samme, Anticemex kommer imorgen. Har du stadig ingen regning fået? Jeg er dækket af min husforsikring, men man skulle da tro at der var en selvrisiko på sådan noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret July 29, 2008 man kan få sådan noget stds til at sprøjte på de steder de kommer ind og ud. det er møg giftigt men det er så efftektivt at bar de rør ved det også selv om det er tøret ja så dør de på stedet. man kan faktisk skyde dem ud af luften med det. det er en stor orange dåse og det koster en 500mand men det virker. mener det fås i byggemarkeder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2008 hehe min kammerat havde samme problem i udehuset på hans nyköbte hus var et bo med nogle KÄMPE sataner .. og de gik hårdt efter börnene igår blev jeg ret trät af dem tog en stige og en dåse ekspanderende byggeskum... satte dysen lige ved indgangen til boet spröjtede lidt så der blev lukket af og derefter tömte jeg dåsen ind i boet.. idag kunnej jeg gå direkte hen og tage hele boet ned i en stor klump smide det i en pose og i containeren... ret så effektivt og idag har jeg ikek set en eneste geting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret July 26, 2009 Jeg er meget plaget af der forbandede lortedyr igen i år og brugte igår en halv dag på, med førnævnte spray og byggeskum, at bekæmpe et hvepsebo inde i en kældertrappe. Nu har jeg så lige opdaget endnu et hvepsebo, kan ikke rigtig se om det er under en tagsten eller måske længere inde på taget. Nu har jeg så bestilt Anticimex til at komme og fjerne dem, ligesom jeg med stor succes gjore sidste år. I bekræftelses-emailen skriver Anticimex, at man bare ved behov skal stille en godkendt stige frem og så kommer de og ordner problemet uden at man behøver at være hjemme. 'No problem' tænker jeg, ....naivt skal det senere vise sig. Jeg har så lige været ude i carporten for, at hente en af mine to stiger, men nej dem er der gudhjælpemig en eller anden langfingret skåning der er løbet med dem ....heldigvis var diverse lækre cykler m.v i carporten åbenbart ikke ligeså fristende, disse har ihvertfald fået lov til at blive stående (måske det var en hveps der skræmte ham væk inden han fik fuldført tyveriet ) men det er da utroligt at man skal til at låse selv gamle malerplettede stiger fast :thumbdown Nå men mit spørgsmål var egentligt om detblot er mig der har været uheldig med mange hvepse to år i træk, eller om andre er ligeså plagede. Måske det er de typer planter jeg har i haven eller noget andet som tiltrækker dem mere end hos andre....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2009 Vi havde et humlebi/murbi bo i garagen sidste år, og et vepsebo på luftet her til sommer. Begge gange har anticimex fjernet på foreningens regning :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret July 27, 2009 Jeg har et humlebi-bo i muren og et i plænen, men havde kun et lille hvepsebo sidste år, og i år et større, som jeg tog ned og druknede (hele boet). De få hvepse, som havde været væk, da jeg tog boet, for hidsigt omkring et par dage, men forsvandt så. Har ikke indtryk af at have flere ellers end sidste år. Kun mariehøns og bladlus har jeg mange flere af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites