Jump to content
nero

Vil du til sverige? Laes det her!!!!

Recommended Posts

Det lugter lidt af dårlig planlægning. De fleste ting kunne du havde fundet ud af i forvejen. Jeg er enig i at det ikke altid er billigt. Der ligger en Ica hvor jeg bor. De er ikke specielt billige. Men tager dog danske penge :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der ligger en Ica hvor jeg bor. De er ikke specielt billige. Men tager dog danske penge :)
Hvis du betaler dine varer i danske kroner, så kan du heller ikke forvente andet end at det bliver en dyr bon du får med hjem. Vekslekursen er nok i bedste fald jævn dårlig. Men ja, ICA er generelt noget af det dyreste her, og jo mindre ICA forretningen er, jo dyrere bliver den. Prøv Willys i stedet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, husk at der er forskel på de forskellige Ica og Coop typer -ligesom Brugsen, derfor måske noget ala: Ica nära -dagli Brugsen Ica supermarket - lokal Brugsen? Ica kvantum - super Brugsen Ica Maxi -Fötex? (har aldrig väret i en) Coop nära -dagli/lokal Brugsen (hvad er forskellen?) Coop konsum -dagli/lokal Brugsen Coop extra -kvickly Coop forum -bilka(/fötex) Altså i princip överststående dyrest og dårligst udvalg...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal give Nero ret, brød i SE er noget af det dyreste som findes. Men, det eneste som jeg finder billigere i DKL er just brød, sprit og billigbayer. Ens ikke Carlsberg / Tuborg er meget billigere end i Sverige, og importøl skal vi ens ikke tale om. Hvis man som Nero har boet i UK, så bliver det måske lidt af en chok med malmö, hvis man kender kbh. Men Nero, du er hjerteligt velkommen. Tag en kasse øl, gå ned til Västra Hamnen på fredag, og alle elsker dig:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover COOP, ICA og Netto er der også Lidl. En spooky detalje er, at Lidl's butikker er nøjagtig ens indrettet uanset om de ligger i Limhamn, Staffanstorp, Höör eller Tomelilla. Den mest optimale måde for os at holde husholdningsbudgettet nede på er at læse alle reklamerne som dumper ind gennem brevsprækken. Derefter shoppe rundt i 3-4 af butikkerne - for vores vedkommende COOP Forum, ICA Maxi, City Gross og Lidl (en sjælden gang Netto).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lidt uenig her. Fakta har meget lille udvalg og små butikker hvor willys har stort udvalg.. ellers ja er jeg enig :-)
Nå... den by jeg stammer fra, har en Fakta på størrelse med min lokale Willys.... men, hvad ved jeg efterhånden om DK ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nå... den by jeg stammer fra' date=' har en Fakta på størrelse med min lokale Willys.... men, hvad ved jeg efterhånden om DK ? :D[/quote'] ok, jeg var ikke klar over at de findes i den størrelse også. Men så blev jeg også klogere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender kun willys katrinelund og den er da pænt stor.. og den i limhamn har jeg også besøgt en enkelt gang, men den var godt nok lidt mindre ja. Det var mere fakta jeg hentydede til.. dem har jeg kun set som rigtig små

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites