Gio 23 Anmeld indhold Skrevet May 9, 2008 Tillad mig at gøre opmærksom på en mangelvare i dansk radio - nemlig genrer som kan passe under hatten "fest" og "sommer". For at bedre situationen en kende, så tager TV 2 Radio´s "FredagsMix" en lille drejning i perioden op til SBS´ overtagelse omkring 1 juli. I stedet for Thomas Madvig bag pulten, så skruer Jakob Lund og undertegnede tempoet i vejret, og gør vores til at Weber´en gløder videre ud på de sene timer. Fra kl. 20 til 24 er der, for at sige det som det ér, gang i den på TV 2 Radio. Trance, house, electronica og dance - mixet i fire stive timer. Kun afbrudt hver hele time af en kort nyheds-update fra TV 2 NEWS. Jeps - der er heller ikke reklamer! :th2: Find din frekvens her (91, 4 i hovedstads-området og Malmö) - eller lyt med på Netradioen Playlisten kan ses her. (Ja, Jakob har ikke fået styr på sin endnu...så nu må vi se :p) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Småkage d er dæjligt musik i fyre af der :th2: Keep up the groove o Pump Up The Volume!!! /Brian/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Småkage d er dæjligt musik i fyre af der :th2: Keep up the groove o Pump Up The Volume!!!Takker! Der er total sommerstemning denne aften - så det kunne ikke være mere perfekt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Jeg har lige været en tur ude og sejle på Øresund, og vejret var bare så smukt! Og havnen i Helsingborg var bare fyldt med mennesker som sad og nød det gode vejr - meget sydlandsk og så dette dejlige musik bliver sgu nød til at åbne en flaske vin Og sig lige til Hr. Lund at han må få styr på sine playlister kanon nummer der lige var nu - tysk ala Schiller - Who is it? /B/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Nice one :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Jeg har lige været en tur ude og sejle på Øresund, og vejret var bare så smukt! Og havnen i Helsingborg var bare fyldt med mennesker som sad og nød det gode vejr - meget sydlandsk og så dette dejlige musik bliver sgu nød til at åbne en flaske vin Og sig lige til Hr. Lund at han må få styr på sine playlister kanon nummer der lige var nu - tysk ala Schiller - Who is it? Forrygende! Det er jo blandt andet derfor vi gør det her. Både fordi vi selv synes denne musik mangler i dansk radio - men også fordi vi selv er nogle glade mennesker, som mener en sommeraften tæt på en weekend bør være en fest...og som elsker denne slags musik bl.a. "Schiller"-tingen...jeg skal prøve at få ham sparket i r**** for at få styr på sine spillelister. Men, du véd...nogle mennesker er bare pænt u-organiserede :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Ha ha ha ha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Ha ha ha ha Tja...hvad faen kan jeg sige. Næste gang får han styr på dem....ellers konfiskerer jeg hans vodka Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Tak for et par gode timers musik :th2: skal da klart hænge på næste fredag fra starten af /B Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Der er chance for at det bilver rykket til lørdag 20-24. Jeg skal nok informere her i tråden, hvis det forløber sådan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Det var sku et godt initiativ. Personligt hælder jeg mere til P3, men det var nu rart med noget elektronika :D Bliver dejligt heromkring midsommer, stadig sol, en doven pølse på grillen og en god dansk øl i hånden :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Det gør det jo kun mere oplagt :th2: /B Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Personligt hælder jeg mere til P3Unga Bunga-Tolstrup? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Unga Bunga-Tolstrup? P3 generelt. Derfor har jeg ikke hørt elektronika på TV2R før. Jeg var dog ikke så glad for Unga Bunga ... jeg mindes at det var lidt mere ja .. unga bunga .. end det mere "chiller'en" elektronika som jeg forbinder med sene sommernætter. Men det er jo udelukket en personlig og dybt nostalgisk preference :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Der er chance for at det bilver rykket til lørdag 20-24. Jeg skal nok informere her i tråden' date=' hvis det forløber sådan.[/quote'] Betyder det så, at "Fredagsmixet" bliver? ZAT WUT BI NAJS! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 Betyder det så' date=' at "Fredagsmixet" bliver?[/quote']..."LørdagsMix"!? - ja, muligvis - hvis vi kan overbevise høvdingene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 Nu vi snakker radio. Hvad fa´en gør jeg når jeg får har tv igennem bredbånd ? Jeg mener der er jo ikke noget radio udgang i min digital box. Har i andre en antenne på taget eller hvad ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 Nu vi snakker radio. Hvad fa´en gør jeg når jeg får har tv igennem bredbånd ? Jeg mener der er jo ikke noget radio udgang i min digital box. Har i andre en antenne på taget eller hvad ? Du kan høre netradio, som offest er det god kvalitet: følg linket i første indlæg for Tv2 Radio eller gå ind på Dr.dk og kig i højre side, her kan du også høre deres dabkanaler Hos os har vi "stik-i-væg" radio,tv og net så jeg antager der står en antenne et sted :) Den lille Transistorradio kan dog ikke tage alle danske kanaler lige godt, på trods af vi har ingen høje bygning mellem os og DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 ..."LørdagsMix"!? - ja' date=' muligvis - hvis vi kan overbevise høvdingene.[/quote'] Nej altså... hvis I spiller danse-tamtam om lørdagen, så kunne i jo fortsætte med det lækre hygge-blipblop som hidtil om fredagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 Nej altså... hvis I spiller danse-tamtam om lørdagen' date=' så kunne i jo fortsætte med det lækre hygge-blipblop som hidtil om fredagen?[/quote']Det er enten fredag eller lørdag. Begge er no-go. Nu må vi se i løbet af ugen, hvad konklusionerne bliver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites