göte_børge 0 Anmeld indhold Skrevet May 9, 2008 Jag håller på att diskutera en ide som, om den genomförs, skulle kunna mynna ut i ett behov av ett tiotal dansktalande callcentermedarbetare i Malmö kvällstid ca 40% av fulltid. Ingen tidigare erfarenhet krävs. Vad tror ni. Skulle det vara möjligt att få tag på så många med denna profil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Jag håller på att diskutera en ide som, om den genomförs, skulle kunna mynna ut i ett behov av ett tiotal dansktalande callcentermedarbetare i Malmö kvällstid ca 40% av fulltid. Ingen tidigare erfarenhet krävs. Vad tror ni. Skulle det vara möjligt att få tag på så många med denna profil? Det kommer jo nok an på lønnen, men mon ikke, det tror jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 ja det kommer an på lønnen, vi danskere skal jo kunne leve af det, for vi kan ikke jobbe i dk samtidigt, uden at vores danske arbejdsgiver bliver brandbeskattet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Jeg skal bare ha' 700 kr i timen..... Du sparer momsen.... Så er jeg glad.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Lønnen Hvad indebære jobbet - er det out/inbound eller hur ?? Tider osv. Ikke fordi jeg selv er interesseret (lige nu )men kender muligvis et par stykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 ja det kommer an på lønnen' date=' vi danskere skal jo kunne leve af det, for vi kan ikke jobbe i dk samtidigt, uden at vores danske arbejdsgiver bliver brandbeskattet.[/quote'] Er man ikke tæt på en løsning der afskaffer den tåbelige regel ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2008 det har jeg ikke hørt noget om, men hvis det er tilfældet ville det da være alletiders :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2008 Jo, den er vist god nok.... http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=13014&highlight=arbejdsgiver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2008 Lønnen Hvad indebære jobbet - er det out/inbound eller hur ?? Tider osv. Ikke fordi jeg selv er interesseret (lige nu )men kender muligvis et par stykker. Outbound, kvällstid. lönenivåer vet jag inte så mycket om men det handlar om delvis fast, delvis rörlig lön. Och det är ju Malmölönenivåer och inte CPH... För att det ska vara en god ide att bygga upp ett team av dansktalande säljare måste det finnas ett rekryteringsunderlag. Jag tänker mig att det tex finns en hel del dansktalande studerande i Malmö Lund som skulle vara intresserade för ett kvällsjobb, samt andra som börjar tycka det tufft att pendla till arbete i Danmark, par där den ena har varit hemma med barn och vill ut på arbetsmarknaden på deltid osv. Så tänker jag mig att skulle kunna vara ganska sjovt att arbeta tillsammans med landsmän här i främmande land! Om vi går vidare i tanken återkommer jag med info. Men ni får gärna kontakta mig redan nu om ni möjligen är intresserade. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites