Jump to content
Liverpool CHL 5X

Gode Steder at tage hen i det gode vejr i malmø

Recommended Posts

Har du prøvet at være ude ved Sundspromenaden og Scaniabadet i Västra Hamnen? På en dag som i dag er der masser af mennesker - enkelte standhaftige i badetøj allerede. Der er flot udsigt over havet, fede biler, isbarer og andre caféer. Det eneste som ikke findes på en dag som i dag er fred, ro og stilhed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har du prøvet at være ude ved Sundspromenaden og Scaniabadet i Västra Hamnen? På en dag som i dag er der masser af mennesker - enkelte standhaftige i badetøj allerede. Der er flot udsigt over havet, fede biler, isbarer og andre caféer. Det eneste som ikke findes på en dag som i dag er fred, ro og stilhed!
Nej det har jeg ikke men det kan jeg læse at jeg skal har du en vej navn eller andet som jeg kan finde der ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Sundspromenaden...

Yes det prøver jeg tak:thumbup:
Der bliver trængsel idag - de er ved at line op til noget "kapsejladshalløj", kan jeg se. Imidlertid er der ingen vind, så havnen er fyldt med folk, grej og sejlbåde :laugh: Nordisk mesterskab i Math Race for kvinder - men vinden er for ringe i øjeblikket, siger speakeren...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der bliver trængsel idag - de er ved at line op til noget "kapsejladshalløj", kan jeg se. Imidlertid er der ingen vind, så havnen er fyldt med folk, grej og sejlbåde :laugh: Nordisk mesterskab i Math Race for kvinder - men vinden er for ringe i øjeblikket, siger speakeren...
tak for info men jeg har ikke tænkt mig idag men bare på et tidspunkt i næste uge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Talriken i Pildammsparken Du kan også sole dig lidt inde på talriken i Pildammsparken. Hvis du husker parasollen, kan den lille jo sagtens være med. Der er stille og roligt - folk spiller lidt bold, mens ander soler sig og læser bøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da egentlig forbavsende få svar, spørgeren har fået i denne tråd?? Nu bor jeg selv et godt stykke fra Malmö og har rigeligt med andre steder at tage hen og nyde det gode vejr, så jeg kan desværre ikke rigtigt bidrage med nogle forslag, men.... sidder folk bare ude i haven derhjemme?? Eller er der bare ikke flere hyggelige steder i Malmö? Det håber jeg da at der er, så dermed: *BUMP*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi var i Skånes Djurpark her i weekenden og det kan klart anbefales - specielt hvis man skal have børn med. Da vi var der, var der noget pirathalløjsa igang med skattejagt osv. Og så man grille i parken, hvor der er flere pladser indrettet til dette med siddepladser og tilgang til grill. Dog havde de fleste engangsgrille med... Ved godt det ikke helt er Malmø, men synes det er et besøg værd:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor dog tage så langt :-) Altså jeg synes jo godt om: Folkets Park - Stor, større end jeg troede og der er karruseller og meget andet sjov.. lille bitte dyrepark og terrarie Kungsparken(tror jeg den hedder) - Det er bare en stor park som er rigtig hyggelig at gå en tur i og evt. ligge sig ned og sole sig. Pildammsparken - Er tidlgere foreslået, men den er også større end man lige tror og fin at kigge rundt i. Tur på trampebådene i kanalen - Det er en forholdsvis lang tur og den kan blive rigtig hyggelig. Det var lige et par ting mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg besøgte Pildammsparken i weekenden, og det var ganske fortræffeligt. Der var tilmed en far med søn der fodrede måger ... og de to gæs der var friske nok på det. Kungsparken er også ganske dejligt, og der er tilmed en gammel sporvogn der kører rundt om Kungsparken om sommeren ... billetten gælder hele dagen, så man kan køre så mange ture man har lyst :-) Peter Beier chokolade er også et besøg værd :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites