Jump to content
thn

forhjul til billig cykel

Recommended Posts

Jeg var så heldig at få stjålet mit forhjul. Kan se at biltema har hjul til 399.- men kan det virkelig ikke gøres billigere? Hvis noget har et brugt de vil sælge er det også velkomment /Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg var så heldig at få stjålet mit forhjul. Kan se at biltema har hjul til 399.- men kan det virkelig ikke gøres billigere? Hvis noget har et brugt de vil sælge er det også velkomment /Dennis
399 for et cykelhjul i Biltema? Du behager at spøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er ikke med? er emnet ikke stort nok til at spørge om det?
Du behager at spøge betyder på mere præcist dansk you must be kidding. Jeg forsøgte at give udtryk for, at jeg ikke tror på, at et cykelhjul - sælger de overhovedet enkelte hjul - koster 400 kroner hos Biltema, da det står i modsætning til deres generelle prisniveau... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du også skal have navdynamo, så bliver det jo lidt dyrere. I forhold til, hvad f.eks. en SON koster, så er 399 for et hjul med dynamo IMO MEGET billigt - især hvis det holder. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Umiddelbart kender jeg kun til Bike Pro - http://www.bikepro.se Prøv at give dem et kald. Kan jo let tænkes de har noget på lager. Når jeg nu tænker over det, så ligger der jo en cykel-biks lige på den anden side af min gade hér. Gammeldags cykel-biks - måske også gammeldags priser? :) Mener det er Amiralsgatan 85 - men hæng mig ikke op på det...så derfor dette billede: j6ocxe.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller også kan du köbe din gamle cykel tilbage for den nette sum af 800 kr, den står klar til afhentning på pointer 62*02´53.25"N -14*25`02.80"E GoogleEarth;) Så kan du også få regnet et fornutigt gennemsnit ud på dytten, hvis den kan köre så langt :thumbup::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eller også kan du köbe din gamle cykel tilbage for den nette sum af 800 kr, den står klar til afhentning på pointer 62*02´53.25"N -14*25`02.80"E GoogleEarth;) Så kan du også få regnet et fornutigt gennemsnit ud på dytten, hvis den kan köre så langt :thumbup::lol:
hmmm... Altså biltema har samme model til 999.- i denne uge så jeg ved ikke rigtig om det er en god deal :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

THN > hjemme ved mig (Kvartettgatan) står der p.t. en masse cykellig, som skal kasseres. Det skulle være mulig at tage et hjul fra en af dem. Et af dem er min gamle cykel, så det kan du jo bare henvise til, hvis nogen skulle spørge.:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan her endte det: Ulmus: Jeg var ikke så vild med ideen om at liste rundt i et fremmed kvarter og nappe et hjul. Men det måske også bare noget pjat fra min side. Tak for tilbuddet Harald nyborg - ingenting at komme efter Biltema - De 399 var så uden dæk og slange og ikke noget billigere :-( Men cykelhandleren Gio henviste til var rigtig god. Et godt men brugt hjul til 250.- :-) /Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites