thn 0 Anmeld indhold Skrevet May 8, 2008 Jeg var så heldig at få stjålet mit forhjul. Kan se at biltema har hjul til 399.- men kan det virkelig ikke gøres billigere? Hvis noget har et brugt de vil sælge er det også velkomment /Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 Jeg var så heldig at få stjålet mit forhjul. Kan se at biltema har hjul til 399.- men kan det virkelig ikke gøres billigere? Hvis noget har et brugt de vil sælge er det også velkomment /Dennis 399 for et cykelhjul i Biltema? Du behager at spøge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 399 for et cykelhjul i Biltema? Du behager at spøge. Jeg er ikke med? er emnet ikke stort nok til at spørge om det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 Jeg er ikke med? er emnet ikke stort nok til at spørge om det? Du behager at spøge betyder på mere præcist dansk you must be kidding. Jeg forsøgte at give udtryk for, at jeg ikke tror på, at et cykelhjul - sælger de overhovedet enkelte hjul - koster 400 kroner hos Biltema, da det står i modsætning til deres generelle prisniveau... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=92311 De havde dog hjul til 230.- for et halvt år siden.. skulle åbenbart have købt flere dengang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 Hvis du også skal have navdynamo, så bliver det jo lidt dyrere. I forhold til, hvad f.eks. en SON koster, så er 399 for et hjul med dynamo IMO MEGET billigt - især hvis det holder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 og derfor jeg spørger.. jeg skal ikke bruge dynamo, men et hjul så billigt som mulig. Biltema er så ikke stedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 Umiddelbart kender jeg kun til Bike Pro - http://www.bikepro.se Prøv at give dem et kald. Kan jo let tænkes de har noget på lager. Når jeg nu tænker over det, så ligger der jo en cykel-biks lige på den anden side af min gade hér. Gammeldags cykel-biks - måske også gammeldags priser? :) Mener det er Amiralsgatan 85 - men hæng mig ikke op på det...så derfor dette billede: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 jeg prøver lige at kigge forbi ham i morgen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Eller også kan du köbe din gamle cykel tilbage for den nette sum af 800 kr, den står klar til afhentning på pointer 62*02´53.25"N -14*25`02.80"E GoogleEarth;) Så kan du også få regnet et fornutigt gennemsnit ud på dytten, hvis den kan köre så langt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Eller også kan du köbe din gamle cykel tilbage for den nette sum af 800 kr, den står klar til afhentning på pointer 62*02´53.25"N -14*25`02.80"E GoogleEarth;) Så kan du også få regnet et fornutigt gennemsnit ud på dytten, hvis den kan köre så langt hmmm... Altså biltema har samme model til 999.- i denne uge så jeg ved ikke rigtig om det er en god deal :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 sku underligt, jeg har også fået stjålet mit fordæk til min cykel og har set mange cykler uden fordæk - hvad sker der ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Tag ned på stads missionen på malmgatan, bag polisen, og hent jeres däk. Det er stensikkert at de er der :th2: alle fordäk der nogensinde er blevet stjålet befinder sig der Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 THN > hjemme ved mig (Kvartettgatan) står der p.t. en masse cykellig, som skal kasseres. Det skulle være mulig at tage et hjul fra en af dem. Et af dem er min gamle cykel, så det kan du jo bare henvise til, hvis nogen skulle spørge.:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 har du prøvet harald nyborg (der ligger en ved Malmö Syd)? de plejer at være ret bilige.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Sådan her endte det: Ulmus: Jeg var ikke så vild med ideen om at liste rundt i et fremmed kvarter og nappe et hjul. Men det måske også bare noget pjat fra min side. Tak for tilbuddet Harald nyborg - ingenting at komme efter Biltema - De 399 var så uden dæk og slange og ikke noget billigere :-( Men cykelhandleren Gio henviste til var rigtig god. Et godt men brugt hjul til 250.- :-) /Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Sorry at harald ikke havde cykelhjul, jeg har købt et (lille) hjul til vores cykelanhænger, så jeg troede de også havde almindelige cykelhjul.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2008 ulmus - hvad farve er din cykel :-) jeg bor netop i kvartettgatan og de fleste "cykellig" mangler forhjulet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2008 www.cirkus-arli.dk Kig i deres afdeling for éthjulede cykler.....Der finder i alle jeres forhjul..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites