Jump to content
Dandanell

Nordea Limhamn

Recommended Posts

:thumbdown Til alle jer, som overvejer at flytte bank, vil jeg blot sige: HOLD JER VÆK FRA NORDEA LIMHAMN. Når de først har fået jeres underskrift på lån m.v. så er de så lidt serviceorienteret som man overhovedet kan blive. Når man ringe og lægger besked, ringer de aldrig tilbage. De sætter gebyr på ALT de kan komme afsted med og oveni det, så påstår de, at det er os som ikke taler sandt, trods banksystemet fortæller noget andet. :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover Nordea i Limhamn snød sig selv og oprettede et bolån uden sikkerhed (de glemte at tage pant), hvilket ikke er vores hovedpine. Så er vi super tilfredse med dem, dygtigt personale og har ikke ret mange gebyrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Udover Nordea i Limhamn snød sig selv og oprettede et bolån uden sikkerhed (de glemte at tage pant)' date=' hvilket ikke er vores hovedpine. Så er vi super tilfredse med dem, dygtigt personale og har ikke ret mange gebyrer.[/quote'] jeg er nu også godt nok tilfreds... har dog lige fået en ny bankdame, så jeg håber hun er lige så nem som den gamle:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har også Nordea Limhamn, fuld tilfreds med min bank dame, og servicen er fint nok enda fået vesta forskring gennem dem med fra 10-13% rabat.. som fordel kunde.. hun fik lavet en kassekredit til mig hvis jeg nu det gik galt med min dansk overførsel sys det var nice..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...... som er tilfredse med Nordea Limhamn' date=' godt for jer. Og heldigt, at I ikke er havnet hos Benny Jönsson. Den mand forstår simpelthen ikke begrebet SERVICE.[/quote']Du er i din gode ret til at skifte bank-rådgiver indenfor samme afdeling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
...... som er tilfredse med Nordea Limhamn' date=' godt for jer. Og heldigt, at I ikke er havnet hos Benny Jönsson. Den mand forstår simpelthen ikke begrebet SERVICE.[/quote'] Ohh Crap! Det er ham vi har fået, men aldrig har brugt.. .. Vihar ikke rigtig haft brug for at snakke med ham ... men det er egentligt sjovt så meget forskel der er på kundeservice i en bank i DK og i SE..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ohh Crap! Det er ham vi har fået' date=' men aldrig har brugt.. .. Vihar ikke rigtig haft brug for at snakke med ham ... men det er egentligt sjovt så meget forskel der er på kundeservice i en bank i DK og i SE..[/quote'] Der eksisterer da også banker i DK, hvor ordet kundeservice heller ikke fungerer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Der eksisterer da også banker i DK' date=' hvor ordet kundeservice heller ikke fungerer.[/quote'] ja da.. men jeg synes bare generelt der er en anden tilgang til tingene i Sverige mht. banker og personale..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan kun anbefale Nordea på Trelleborgsvägen (nær Mobilia) - har aldrig haft problemer, og lige da vi flyttede modtog vi breve med papirer til udfyldelse, samt små håndskrevne noter til hvordan osv. Samtidig svarer rådgiveren altid super hurtigt på mails - top service...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ohh Crap! Det er ham vi har fået' date=' men aldrig har brugt.. .. Vihar ikke rigtig haft brug for at snakke med ham ... men det er egentligt sjovt så meget forskel der er på kundeservice i en bank i DK og i SE..[/quote'] Men kan da være, at I svinger bedre med ham - og ellers kan du jo hilse fra os ;o) Håber, at I kommer til at have bedre oplevelser med ham - har talt med Benny's chef og gjort opmærksom på, at der aldrig ringes tilbage......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Men kan da være' date=' at I svinger bedre med ham - og ellers kan du jo hilse fra os ;o) Håber, at I kommer til at have bedre oplevelser med ham - har talt med Benny's chef og gjort opmærksom på, at der aldrig ringes tilbage......[/quote'] Vi har faktisk aldrig været i kontakt med ham.. Vi havde en anden gut før, men vi fik et brev om de havde ansat en til eller noget så vi blev flyttet derover..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites