CalebLarue 10 Anmeld indhold Skrevet May 7, 2008 Hej Alle, Jeg har en svensk indregistreret bil, men foretrækker at have min abonnement i et dansk talende selskab, da jeg har lidt kvaler med at forstå hele sætninger på Svensk når de kære Svenskere fyrer løs. Er der nogen herinde der har erfaringer med henholdsvis Falck & Totempo, jeg kan se at den sidst nævnte er en del billigere i årlig abonnement, men hvad med servicen, får man hvad man betaler for eller er det nogenlunde det samme? Vil mere end gerne høre om jeres erfaringer hvis i har abonnementer hos de 2 nævnte selskaber. Ellers hvis det er langt billigere i Sverige er det da også en mulighed, mit engelsk sprog kundskaber fejler ikke noget :) Mvh. Caleb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2008 hej jeg synes nu det gaar ok at tale engelsk hvis det er. Med dem i tlf. ihvertfald ham der kommer ud, kan jo godt tale svensk det ved man aldrig. Jeg tror ikke du kan finde et selvskab som gider koere til sverige fra danmark hvis der er problemer med bilen. jeg har dog ogsaa oplevet at svenskere tit taler engelsk hvis man taler engelsk til dem, men mange skifter over i svensk :d Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites