Jump to content
Party

Gokart for amatør www.kart4fun.dk

Recommended Posts

He he det er vist længe siden jeg har været nede på 50 kgs, men tror nu også mine knap 70 kgs var i den lave ende;). Men jeg forventer naturligvis mine kører næste gang er gået en 15-20 kgs ned i vægt så vi kan være med:lol:
Damn, hvis jeg skal gå 15-20kg ned fra mine 75 så bliver jeg ren stel og betræk. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg skal da love for at sindene kom i kog der, det var nok varmen der trykkede:laugh:

Men godt at i hyggede jer. selv om der kom lidt fight til sidst.
Shit så vejer jeg ikke så meget mindre end dig;)
Damn' date=' hvis jeg skal gå 15-20kg ned fra mine 75 så bliver jeg ren stel og betræk. :th2:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan nok heller ikke beskylde vægten for de manglede resultater... Men.... det er unægtelig lettere at holde en 6. plads end at køre sig i pointene fra position 11 & 13.... Da jeg startede oppe foran holdt jeg da også de fleste bag mig (3 stk. kom forbi) og det er godt nok nooooget lettere. Hellere 4 starter i midten end 2 foran og 2 bagi... men, det får vi nok næste gang :) 1. heat hvor jeg startede 4'er, var jeg bare ikke klar (god nok). Det var 2. gang jeg kørte i sådan en kart og 1. gang i tørvejr :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kart der startede i grid 12 Kart no. 1 den kørte sindsygt hurtig. jeg kørte den op på 2 pladsen efter 1 omgang. man kunne godt mærke at de ikke var kørt helt til alle sammen. men ellers syntes jeg faktisk at de var ok. men vi får bare træne lidt. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites