Jump to content
thn

YouSee Web-TV

Recommended Posts

Jeg ringede til TDC for et stykke tid siden, og spurgte om det var noget jeg som Svensk kunne modtage. Efter at være blevet smidt lidt rundt, og efter at de alle sammen havde diskuteret dette, var svaret at Web Tv kun ville blive tilbudt deres egne kunder. Det vil sige kunder om havde internet gennem TDC.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ringede til TDC for et stykke tid siden' date=' og spurgte om det var noget jeg som Svensk kunne modtage. Efter at være blevet smidt lidt rundt, og efter at de alle sammen havde diskuteret dette, var svaret at Web Tv kun ville blive tilbudt deres egne kunder. Det vil sige kunder om havde internet gennem TDC.[/quote'] Det må de så have ændret. Det står helt klart på deres hjemmeside at også IKKE kunder kan købe webtv http://yousee.dk/element.php?dogtag=ktv_priv_tv_wt "Det er ikke et krav, at du skal have Bredbånd fra YouSee for at se Web-tv."

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

eneste minus, er blot lige som alle mulige andre web tv services at de pga. rettigheder ikke kan streame til udlandske IP'er.. jeg ville ellers gerne betale for sådan noget også med amerikanske tv stationer.. jeg bruger Sputnik og DR tv rigtig ofte, så det ville være super fedt hvis man kunne udbygge det med YouSee Web-tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
du kan jo bare streame fra deres hjemmeside... det ved du godt ikk:cool:
Hvad gør du så der hvor den siger "dr.dk tv Live is only veiwable for a danish IP-number." ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites