MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2008 Så må det være på tide vi starter med noget onsdagstur. Dato :7/5 Afgang:kl. 18 Hvor: Hydro-tanken ved Bauhaus/Svågertorp Destination: Flygrakan.... Sjöbo Tempo: Så alle kan være med. Deltagerliste: (kopiere og sæt dit navn ind) 1. MC Manden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Deltagerliste: (kopiere og sæt dit navn ind) 1. MC Manden 2. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Da mine fingre taster hurtigere end min hjerne fungere, så må der jo komme ændringer i indlægget... Jeg på Knutstorp for at træne, så jeg kan ikke selv deltage (er det set før at jeg melder fra til mine egne arrangementer ?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Heyson, min kone er blevet syg så jeg melder fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Forslag Hvorfor opretter i ikke bare en begivenhed i kalenderen, og lader folk melde sig til/fra dér? Test-eksempel: *Knallert-ræs på havnen (test!) Nede i "Yderligere Optioner" kan i hakke af i muligheden for at lade folk til og af-melde sig. (kun registrerede brugere, selvfølgelig) Ganske smart, og uden yderligere ben :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Ganske smart, og uden yderligere ben :th2: Ja, og ingen ser den... Jeg bruger ikke andet end selve forummet, så jeg ville ihvertfald aldrig blive tilmeldt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Ja' date=' og ingen ser den... Jeg bruger ikke andet end selve forummet, så jeg ville ihvertfald aldrig blive tilmeldt[/quote']Well...som jeg gjorde, så kunne man jo lige smide en notits på forum-delen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Er der slet ingen der kan finde ud af at arrangere nogle ture ? Man kan vel ikke liiige klage over vejret. Jeg venter til der er nogle der tager lidt initiativ... så melder jeg mig på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Jeg venter til der er nogle der tager lidt initiativ... så melder jeg mig på.Husk at trippel-tjekke din kalender først :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Husk at trippel-tjekke din kalender først :D Næ næ.... fordi, denne gang lade jeg andre finde en dato Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2008 Øv så først denne lige nu. Havde ellers børnefri i onsdags.:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Idag er det onsdag og solen skinner... Desuden er der nogle stykker der lige har købt motorcykel... såh... Lad os komme afsted idag... AFGANG klokken 18.00 fra Shell v/ Lockard Husk fuld tank, vi kører til Flygrakan ved Sjöbo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Vi har ungerne så Jeg kan ikke men fuck hvor ville jeg gerne med . God tur! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Vi har ungerne så Jeg kan ikke Hvor mange skal I være til at passe ungerne ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2008 Ja ja, den er god med dig palle, Jeg vil sq da også gerne have at det varme vand forbliver åbent:rolleyes: (Vil enligt også gerne se alle ungerne igen har i set dem i 10 dage så.....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites