Jump to content
MC Manden

Onsdagsturen ..... MC

Recommended Posts

Så må det være på tide vi starter med noget onsdagstur. Dato :7/5 Afgang:kl. 18 Hvor: Hydro-tanken ved Bauhaus/Svågertorp Destination: Flygrakan.... Sjöbo Tempo: Så alle kan være med. Deltagerliste: (kopiere og sæt dit navn ind) 1. MC Manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Da mine fingre taster hurtigere end min hjerne fungere, så må der jo komme ændringer i indlægget... Jeg på Knutstorp for at træne, så jeg kan ikke selv deltage :rolleyes: (er det set før at jeg melder fra til mine egne arrangementer ?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja' date=' og ingen ser den... Jeg bruger ikke andet end selve forummet, så jeg ville ihvertfald aldrig blive tilmeldt[/quote']Well...som jeg gjorde, så kunne man jo lige smide en notits på forum-delen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Idag er det onsdag og solen skinner... Desuden er der nogle stykker der lige har købt motorcykel... såh... Lad os komme afsted idag... AFGANG klokken 18.00 fra Shell v/ Lockard Husk fuld tank, vi kører til Flygrakan ved Sjöbo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites