kukkuk 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2008 Har du fløjet med dem, og hvordan var servicen?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Jeg er simpelthen nødt til at spørge....dit alias??? Er du selv klar hvilken fantastisk morsom dansk/svensk oversættelse du har ramt??? (tilfældigt??) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kukkuk 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Ja det skulle betyde manden lem.... men det er nu ikke derfor jeg har valgt det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Har du fløjet med dem' date=' og hvordan var servicen?:)[/quote'] Jeg har fløjet til Warszawa med Wizzair og der var intet at klage på synes jeg. Jeg vil også vælge dem hvis hvis jeg vælger at tage til Budapest i sommer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Nye flyvere Jeg har ikke flöjet med dem, men kender flere der har. Nye flyvere, Danske mekanikere i Polen. Service, det er jo lavpris Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
psa 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 til Warsawa med 13 årig Jeg har fløjet med dem sammen med min svært kritiske teenager (da hun var tretten og i de begyndende faser af ombygningen) og der var ingen klager. Kabinepersonalet var yderst venlige og jeg synes ikke der manglede noget. Så dem vil jeg trygt anbefale. Petina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Ombygningen ! - mener du puberteten ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites