briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Der er en hvid halvrusten varevogn der kører af ved lufthavnen til tider, med CPU. Var også en for nogen måneder siden, da jeg var ude i MediaMarkt, som var AFK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Min står der, *KRO*, på. Mvh. Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Så en Volvo i dag med bogstaverne *KKK* ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Skal vi ikke lave en liste over vores regnr? Så kan vi hilse over broen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Så en Volvo i dag med bogstaverne *KKK* ! nedtur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Skal vi ikke lave en liste over vores regnr? Så kan vi hilse over broen Hmmmm.... Tak, men nej tak, he he . . . Skal fandeme ikke noteres på nettet som en der havde mulighed for at hilse på dig, med den fart du har på Jeg ved ikke hvilken ''trafikkultur'' der hersker efter klokken 05:30, men jeg hilser da på flere af mine mod billister () på turen over. Andre der gør det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Husk det lange lys Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Husk det lange lys Skal man ikke ha' det på hele vejen over, altså bare for at hilse - agtigt?!?!!??!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Jeg var for år siden hos en ven nord om Stockholm et par dage. På 2 dagen så jeg hans nabo's bil, med den "personlige" nummerplade: Alphonse. Jeg lå flad af grin - og min var var knust da jeg fortalte hvad den betød på et andet sprog. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites