Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2008 idag så jeg en ældre dame køre i en S klasse hvor nummerpladen startede med TIS heheh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2008 Tja, forleden så jeg en FYN - for kort derefter at se en FIN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 På broen i går kørte jeg forbi en BMW 316.... Men det var i virkeligheden en Volvo V40? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 FCK001 gad jeg godt have Så må du jo bare slå den op VV og tilbyde ejeren at købe hans bil :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 FCK001 gad jeg godt have Så må du jo bare slå den op VV og tilbyde ejeren at købe hans bil :th2: Hmm en gammel Volvo fra 72, men den har været avställd siden aug, så det burde da være muligt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2008 Jeg så kongen idag: WTF.... Ærgeligt, at kvinden ikke kunne køre bil ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2008 Ærgeligt' date=' at kvinden ikke kunne køre bil ;-)[/quote'] For snart noget tid siden så jeg en kvinde bag rettet med nummerpladen WOE :) Ironi på højt plan :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2008 Lidt info: www.e24.se/kvinna/fart/bil/artikel_754885.e24 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2008 Här är samtliga förbjudna bokstavskombinationer: APA, ARG, BAJ, CUC, CUK, DUM, DYR, ETA, ETT, FAN, FEG, FEL, FEM, FES, FET, FNL, FUC, FUL, GAM, GAS, GAY, GET, GEY, GLO, GOM, GUB, GUC, GUD, GUK, HAL, HAN, HAO, HAR, HAS, HAT, HER, HES, HET, HJO, HKH, HMO, HOM, HON, HOR, HOT, HRA, HUD, HUK, HUS, HUT, JUG, JUK, JUO, JUR, KDS, KUC, KUF, KUG, KUK, KYK, LAM, LAT, LEM, LOJ, LSD, LUS, LUZ, MAD, MAO, MAS, MEN, MES, MLB, KUF, MUS, MUT, NAZ, NEJ, NJA, NOS, NRP, NUP, NYP, NYS, OND, OOO, ORA, ORM, OST, OXE, PAJ, PAP, PES, PKK, PLO, PNS, PRO, PUB, PUC, PUK, PYS, RAS, REA, ROM, RPS, RUG, RUK, RUS, SAB, SAC, SAF, SAP, SAT, SEG, SEK, SEX, SJU, SOP, SOS, SPY, SSU, SUG, SUP, SUR, SWE, SYF, TAJ, TBC, TOA, TOK, TYP, TOT, TRE, UCK, USH, UFF, UPA, USA, UFO, WAM, WAR, WTC, WWW, XTC, XTZ, XXL, XXX, XUK. det er mig en gåde hvorfor nogen af dem ikke må bruges. hvad er der galt med OOO eller HJO.. hvad betyder de??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2008 HJO er en kommune - mon ikke det er derfor? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Jeg ville nødigt -som kvinde- køre i den bil, der holder hjemme på min gade: PMS --- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2008 Här är samtliga förbjudna bokstavskombinationer: APA, ARG, BAJ, CUC, CUK, DUM, DYR, ETA, ETT, FAN, FEG, FEL, FEM, FES, FET, FNL, FUC, FUL, GAM, GAS, GAY, GET, GEY, GLO, GOM, GUB, GUC, GUD, GUK, HAL, HAN, HAO, HAR, HAS, HAT, HER, HES, HET, HJO, HKH, HMO, HOM, HON, HOR, HOT, HRA, HUD, HUK, HUS, HUT, JUG, JUK, JUO, JUR, KDS, KUC, KUF, KUG, KUK, KYK, LAM, LAT, LEM, LOJ, LSD, LUS, LUZ, MAD, MAO, MAS, MEN, MES, MLB, KUF, MUS, MUT, NAZ, NEJ, NJA, NOS, NRP, NUP, NYP, NYS, OND, OOO, ORA, ORM, OST, OXE, PAJ, PAP, PES, PKK, PLO, PNS, PRO, PUB, PUC, PUK, PYS, RAS, REA, ROM, RPS, RUG, RUK, RUS, SAB, SAC, SAF, SAP, SAT, SEG, SEK, SEX, SJU, SOP, SOS, SPY, SSU, SUG, SUP, SUR, SWE, SYF, TAJ, TBC, TOA, TOK, TYP, TOT, TRE, UCK, USH, UFF, UPA, USA, UFO, WAM, WAR, WTC, WWW, XTC, XTZ, XXL, XXX, XUK. det er mig en gåde hvorfor nogen af dem ikke må bruges. hvad er der galt med OOO eller HJO.. hvad betyder de??? ganske sjovt så mange der er forbudte samtidig som ASS er helt legal (bliver overhalet af en sådan på broen hver dag) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2009 Noget specielt med de 6 bogstaver: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 hmmm Jeg ser tit og ofte nogle med "FAG xxx" må være pænt ærgeligt at være en fin metrosexuel mand med vandkammet hår og ha såen nummerplade :) Men der er helt sikkert en del flere heldige/uheldige kombinationer end i DK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2009 Der holder en på vores parkeringsplads med PPP 999 - det må da også være til at huske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2010 I dag da jeg tanket holdet jeg bag RGB og foran KBH :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Forleden blev jeg overhalet af en rimeligt Brian-pumpet BMW 3-touring (det vi andre kalder en stationcar)... Med initialerne: BUS Det er lidt op ad bakke, hvis den skal blive rigtig sej :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 min fiat ducato starter med BAX dem der kan lidt svensk ved jo hvad det betyder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 min fiat ducato starter med BAX dem der kan lidt svensk ved jo hvad det betyder hmm jeg ved da ik hvad det er og kan da svensk???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 hmm jeg ved da ik hvad det er og kan da svensk???? åbenbart ikke slangudtrykkene ... bax bax er et andet ord for at knalde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 åbenbart ikke slangudtrykkene ... bax bax er et andet ord for at knalde Nej, mine børn må være for små for det endnu ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Du knalder måske ikke ???? :D hmm jeg ved da ik hvad det er og kan da svensk???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Du knalder måske ikke ???? :D altså gravid med nr 3. så et eller andet sker der da ;) men nok bare ikke lige det ord vi bruger her i huset :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 20, 2010 Jeg har nu heller ikke stødt på det udtryk, så jeg vidste det heller ikke;) Må klage til mine kolleger at de ikke har lært mig det... haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2011 Sikkert en gammel nyhed, men så LOL i dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites