Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Kan man ikke få individuelle tekstnummerplader som i Danmark ? har set et par stykker men det kan have været danskere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Kan man ikke få individuelle tekstnummerplader som i Danmark ? har set et par stykker men det kan have været danskere. Jo da...Ser flere af dem. Du kan se forskel på mærket i h. side af nr pladen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Kan man ikke få individuelle tekstnummerplader som i Danmark ?http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3107 https://secure1.ore.vv.se/uppdrag/ledigt3.asp :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Nu kører jeg ikke altid..... Vedkommende stod her foran huset......såååå?????? Hmm' date=' prøv at læs indlæg #37 i denne tråd her [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Så en fin stor S500 med XXS x-tra x-tra small Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 xxs :) sa hellere xxl.............. en mere for norderne...... XOR xxx :) ogsa fra assembler Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Kan man ikke få individuelle tekstnummerplader som i Danmark ? har set et par stykker men det kan have været danskere. Jo da...Ser flere af dem. Du kan se forskel på mærket i h. side af nr pladen Og når de glemmer at sætte mærket på, kan du kende en dansk nummerplade på den røde kant, hvor svenske nummerplader enten ikke har en kant eller har en sort kant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 mange nyere svenske plader har også et S med eu-mærket i venstre side. Tror ikke det er en del af pladen, men mere den plade der sidder inde under. Min er fra 97 og har ikke S mærket på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 What The Fuck = WTF OK så kan jeg bedre se det :D Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2008 så en sej tysker der fik mig til at trække på smilebåndet på vej hjem fra DHB igår. den hed GO KUZ xxx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M&M's 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 På vej over broen imorges så jeg følgende kombinationer: HEY, GUY og sidst men ikke mindst.... TLF 118 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Kørte i går aftes lige "i røven" af ASS 001. Mvh. Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2008 Jeg så JFK, TUT, GUD og NYB igår......:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2008 Så en rimelig ond plade i dag, sad på en peugeot 307 af ældre model: TOO 666 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2008 Så ABC i dag. Jackson 5 skulle da høres for fulde hammer i sådan en slæde :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
millis 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 vores hedder rnb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2008 Jeg har lige fået tilfäldig registrering på Audien, men hvad skal jeg stille op med UXO Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Har ikke kigget hele tråden igennem så ved ikke om den er her, men kørte bag ANU591 på vej hjem :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 Jeg havde engang en Bmw der hed "XES 045" - når folk ser den i bagspejset står der SEX Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2008 FCK001 gad jeg godt have Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret June 29, 2008 Jeg så det her på vej på job i morges. "Jamen for helvede WUK! Det er jo en Volvo!" Tak til Brian Patterson (Vuk) og Lasse Spang Olsen for at give os denne film perle :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Så mødte jeg igår CUM xxx.. Og lidt senere CTU xxx (all hail Jack Bauer) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Igår mødte jeg BOB xxx. Det viste sig senere at han kørte på BMX xxx, mens konen havde PMS xxx. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Ja der er nogle spøjse imellem - I går lå vi bag en stor Bimmer med pladen WLA - Walla min fætter:cool: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2008 Jeg så for nylig WOW og NMY (kan udtales enemy) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites