Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Vi ser jævnlig en bil med nummerpladan ROT - men der er altså blå:o....og ikke rådden!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Denne her er da også go :) FAT 001 http://www.blocket.se/vi/16266619.htm?ca=23_11_s Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Pendlede "sammen" med en Volvo stort set hver dag fra Billinge - den var aldrig i særlig godt humør med nummerpladen "GRR"... I går i tunnellen var der en OND en...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 I min bebyggelse havde vi i lang tid en meget gammel og "rådden" polsk bil med nummerplade "TYV". HM:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Et sidespring I min bebyggelse havde vi i lang tid en meget gammel og "rådden" polsk bil med nummerplade "TYV". HM:rolleyes: TYV er en fin begyndelse på en nummerplade - kom lige til at tænke på mundheldet: "Heute gestohlen - Morgen im Polen". Fortsat god vind EGW - og tak for dine mange fotos. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
don j 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 min kære golf hedder FAA og da jeg arbejder som flymekker ja så er den hermed inført under federal aviation assosiation (som er den amerikanske udgave af statens luftfarsvæsen) og hedder herved nu airforce one. kærestens gamle rådne clio hed forøvrigt PMS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 har set nogle mere eller mindre sjove..... RAT og SUT :) Men kunne da være sjovt for nørderne med fx. DOS 622 :) eller hvad med WIN 095 :) Er der endelig nogle der ved om der er et system i det ? Kunne forstille mig at i tidernes morgen er startet som AAA000 ? og så frem efter. Efterhånden som bilerne skrottes kommer de så ud igen vil jeg tro. I DK har de talt om de snart skal have de gamle numre ud igen.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 DOS622 findes faktisk :) En Opel Astra fra 1992 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Eg Egemarke 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 Kiggede engang på en Saab 9000, men besluttede mig for at det vist ikke var lige DEN jeg ville have den hed PMS, så risikoen for en mandags bil var lidt for stor :p:p:p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Nede hos os holder WUF, GOA og TYX. Den sidste kunne man godt lege lidt med så det udtales tyks og så kunne det jo blive tyksakken :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 På vej til arbejde i morges blev jeg overhalet af en mørk 530'er: ASS xxx :D På vej hjem igen blev jeg overhalet af en bordeaux A4, og den var bare for cool: HAD xxx :th2: Hvorfor hedder min bil ikke det!?! "HAD 666" ville have været nice Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 Jeg har for travlt til at kigge på nr plader..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 Hvorfor hedder min bil ikke det!?! "HAD 666" ville have været nice Pjat! Der er to kombinationer der ville passe dig: DVL 666 eller LFC 001 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 Jeg har for travlt til at kigge på nr plader..... Ja' date=' men du har heller ikke mere travlt end at [i']din nummerplade kan nå at blive aflæst fra højre vognbane.....har jeg hørt.....eller noget..... Nåh, case closed forresten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jeppe 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2008 Vores golf hedder AOF. Der er mange.... Men det kunne være : "Angry old farts" eller bare aftenskole.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Så lige 3 i rap idag, holdende ved siden af hinanden. "JOE 111", "WOK 222" og "BLT 333". Sidstnævnte er navnet på en sandwich :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Så en den anden dag med WTF :-) gid det var min Hvorfor er WTF så eftertragtet Min hedder iøvrigt RZM - og det har jeg ikke "oversat" til noget endnu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Den anden dag mødte jeg WHY og PEE :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2008 Min er bare en kedelig FWZ... Kærestens er en RNE eller Rene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gjol 10 Anmeld indhold Besvaret May 30, 2008 Hvorfor er WTF så eftertragtet Min hedder iøvrigt RZM - og det har jeg ikke "oversat" til noget endnu... What The Fuck = WTF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 har set nogle sjove her paa det sidste..... NOP xxx (for norder, NOP bruges i flere assembler sprog, fx z80) TAX xxx (lidt kedeligt ikke?) URO xxx (den larmede dog ikke.....) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Fik set en KUZ igår....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Spottede Audi med "PAY" og Volvo med "WEE"...det bragte et lille smil frem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Fik set en KUZ igår....... Hmm, prøv at læs indlæg #37 i denne tråd her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret June 4, 2008 Hmm' date=' prøv at læs indlæg #37 i denne tråd her [/quote'] God humor :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites