gammeldansk 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2008 Var lige ude til en gang bilvask i det gode vejr. Kiggede lidt på min nummerplade og spurgte min svenske hustru, om hun havde noget trick til at huske nummeret. Hun kiggede lidt på KHM... - og sagde: "Kunglig Höghets Majestät" - og straks blev min bil mere værd. Er der andre, der har specielle bogstaver på nummerpladen såsom GPS eller PIK - eller husketricks til pladen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Min starter med BAT, så den blev jo straks omdøbt til BATmobilen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anka 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Bogstavkombinationen på nedenstående billede kan måske få nogle svenskkyndige til at trække på smilebåndet.:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 For 5 år siden så jeg et lignende foto hos en kammerat i Stockholm: to volvo'er parkeret ved siden af hinanden, den ene hed LEB, den anden hed GAY Tænkte med det samme, shit der kører sådan cirka 1000 GAY biler rundt her i Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Tja min nummerplade hedder MXA, så naturligvis hedder bilen Max - Vi kan så bare ikke finde ud af om den er ordblind eller om den har været til numerolog:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Min hedder WWO - så der tænker jeg jo på World War One eller World of Warcraft for ordblinde... (er sur over, at den ikke har WWW!) De sidste er 262, og det er såmænd nummeret på vores fastighet... :th2: Generelt synes jeg at de svenske nummerplader er sjove - man kan tit få morsomme forkortelser eller ord ud af dem... (jaja, jeg er ikke blevet voksen endnu...!) Men i det mindste skriver jeg dem ikke ned - med mindre de kører tilstrækkeligt tåbeligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Min gamle 2-sæde balje hed TOY ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Så en den anden dag med WTF :-) gid det var min Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Vores nye bil hedder GUF ! Det synes vi faktisk er meget passende, for den er sørme dejlligt. Den anden hedder RUT, så vi har været heldige ;) Synes vi i hvert fald selv. Men helt generelt synes vi også de svenske nummerplader er sjove, og når man har barn der skal begynde i skolen, er det faktisk også en sjov måde at træne alfabet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Har også set WTF! Men så har jeg her i malmö så til gengæld set OMG, RMA (min favorit), GPU og en til som jeg fylder i når jeg kommer i tanke om den! :) Vil selv helst ha´: GGG Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Min hedder ALA - og mine venner var hurtig til at smide et h til i røven på den griner - så nu er det bare gude bilen - og det er self. en merc. så hvad ellers griner. Det hjalp ikke at jeg vist nok husker noget om det staves allah ? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Så en den anden dag med WTF :-) gid det var min Min ven har en rød VFR (MC) med WTF på pladen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Min gamle golf hed EGW, hvilket hurtigt blev til "enlige gamles wææærn", da ejeren er enlig og "lidt" gammel.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Jeg har ARS. Måske man skulle købe sig det sidste E der mangler:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Vi har UXN - Jesper siger det er Unix for ordblinde... Den anden hedder GCF, der er jeg altså ikke rigtig kommet på noget endnu (til gengæld er farven så påfaldende at man alligevel altid genkender den!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Liverpool CHL 5X 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Jeg har lige fået impoteret min bil fra dk og fået den til sv. plader og jeg har fået RAG = Klud det passer også men såden bil heheh suzuki ignis :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Hehe....vores Lupo (som vi har solgt) hed WTF.... Man høster rigtig mange kommentarer på den :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Min er import og jeg har fået BZW - nok noget af det ringeste man kan få! BZ'er plader....:thumbdown:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 ikke min, men en min kammerat fotograferede ved Skånes Dyrpark og i øvrigt en stærk kontrast til bilmodellens navn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Udlejningsbilen i weekenden hed PYT, hvilket jeg også sagde inden jeg steg ind. Udover det har jeg set: KGB, COW, TIS, UGH, HOW, KKK, ALE mm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Har også set WTF! Men så har jeg her i malmö så til gengæld set OMG, RMA (min favorit), GPU og en til som jeg fylder i når jeg kommer i tanke om den! :) Vil selv helst ha´: GGG Jeg stirrer mig også blind på alle de der internet-forkortelser! Jeg ville dog gerne have LOL... :) Vi har UXN - Jesper siger det er Unix for ordblinde... Den anden hedder GCF, der er jeg altså ikke rigtig kommet på noget endnu (til gengæld er farven så påfaldende at man alligevel altid genkender den!) Er den gul? :D For så skal den da hedder den Gule Citron Fromage...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Er den gul? :D For så skal den da hedder den Gule Citron Fromage...! Nej, den er smølfeblå med glimmer (turkisblåmetallic :th2:) I daglig tale smølfomobilen af samme årsag.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Nej' date=' den er smølfeblå med glimmer (turkisblåmetallic :th2:) I daglig tale smølfomobilen af samme årsag....[/quote']General Color Failure... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 De to biler, som jeg færdes i, er totalt uinteressante, sådan rent bogstavsmæssigt, men vi ser tit en bil med SGU - og så siger vi: Der er den sgu igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2008 Vi ser jævnlig en bil med nummerpladan ROT - men der er altså blå:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites