ani 10 Anmeld indhold Skrevet May 4, 2008 Hey Er der ikke nogen kloge hoveder der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre med at ingive den svenske og danske selvangivelse? Renteudgifterne på den svenske har jeg hørt man skal ændre til 0,- og overføre dem til den danske. Men hvor på den danske skal man skrive det ind? Hvad hedder det felt? Kan jeg ændre på hjemmesiden på den svenske for det synes jeg ikke jeg havde mulighed for, men den skal jo afleveres i morgen så bliver jeg nød til at køre ned med den hvis det er. Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig for jeg er meget på bar bund i det her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Det er nu ret nemt...du fandt den rigtige gruppe...nemlig skat gruppen. Øverst oppe ville du have set den her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=11909 Der står dine svar. Ellers søg på det. Der står rigtig meget om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ani 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 nå men siden du så er så klog og ved det, kan du vel sagtens sige mig hvilken side for jeg skriver jo netop fordi jeg intet kan finde om det hvis jeg søger! ellers ved du vel hvad jeg kan søge på for at finde det så! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 nå men siden du så er så klog og ved det, kan du vel sagtens sige mig hvilken side for jeg skriver jo netop fordi jeg intet kan finde om det hvis jeg søger! ellers ved du vel hvad jeg kan søge på for at finde det så! BS gav dig jo netop et link. Nogen gange må man godt kigge lidt selv også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ani 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Som jeg skrev, jeg HAR søgt og kunne ikke finde præcis det jeg ledte efter, men glem det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2008 Hey Renteudgifterne på den svenske har jeg hørt man skal ændre til 0,- og overføre dem til den danske. jeps Men hvor på den danske skal man skrive det ind? Hvad hedder det felt? jeg mener at det er rubrik 462 på den udvidede selvangivelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites