Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2008 ............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Jeg er på arbejde nu, jeg kunne nok godt modtage en fax hvis det skulle være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Jeg er på arbejde nu' date=' jeg kunne nok godt modtage en fax hvis det skulle være?[/quote'] skulle nok lige have uddybet lidt, det skal være et svensk nr, arb du i Sverige ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Hér er en alternativ løsning... Skulle nok lige have uddybet lidt, det skal være et svensk nr... Nu er det jo nok liiige sent nok, jeg ser denne idag, men. Jeg havde for nogle år siden et tilsvarende problem som dig - SKULLE bruge et fax nr her-og-nu. Jég gik derfor ned på biblioteket og bad om at få lov til at anvende deres fax nr. Dét kunne de ikke se noget galt i, og jeg modtog min fax. Også 2 dage senere, hvor bilsælgeren faxede "mig" igen !! (biblioteket fandt heldigvis mit mobil nr. på faxen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 skulle nok lige have uddybet lidt' date=' det skal være et svensk nr, arb du i Sverige ??[/quote'] ´ Nej jeg arbejder i Kastrup. Men det lader til at Mogens har en snedig plan ellers. Hvis ikke det var fordi bibliotekerne havde lukket. Kan desværre ikke hjælpe dig hvis det skal være et svensk nummer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Yeps - selvfølgelig! 040 408 983 Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Yeps - selvfølgelig! 040 408 983 Tommy Takker endnu engang :O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Tommy, det løste sig lige på en anden måde, men tak alligevel.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 OK! :th2: Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites