mangebørn 10 Anmeld indhold Skrevet April 30, 2008 Hej, Jeg kigger på hus i Anderslöv. Er der nogen som ved hvordan forbindelsesmulighederne er til København og evt. hvordan børnepasningsmulighederne er i området (børnehave). Mvh. René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dreier 10 Anmeld indhold Besvaret May 3, 2008 Tænker du på offentlig transport eller vil du bare gerne have et godt råd til ruten? Der er en bus, den tager ruten ind til Malmø (hvor præsist aner jeg ikke) via 101. Det må tage lang tid, så kan du vel fange et tog derfra. Ellers kan du måske være heldig at finde en bus op til Svedala eller sådan noget, men tror nu mest på den fantistiske løsning at tage turen i bil. Og så synes jeg stadig det er langt fra motorvejen. Dagis, forskoler og skole, det tror jeg nok der er, det er en rimeligt stor lille by. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hasemann Anmeld indhold Besvaret September 28, 2008 Hej, Jeg kigger på hus i Anderslöv. Er der nogen som ved hvordan forbindelsesmulighederne er til København og evt. hvordan børnepasningsmulighederne er i området (børnehave). Mvh. René Har du fundet hus i Anderslöv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hevi 10 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2008 Pasningsmuligheder Anderslöv er også stedet for børnefamilierne, og derfor har kommunen besluttet at pasningsmulighederne bliver yderligere udbygget i 2009, da vi bliver flere og flere børnefamilier i byen og omegn. Generelt kan man som dansker kun blive glædeligt overrasket over kvaliteten af medarbejdere, engagement og faciliteter :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites