Jump to content
MC Manden

e-legitimation & SEB Bank

Recommended Posts

Jeg forsøger at udfylde min svenske selvangivelse:sick: Jeg skal søge uppskov og kan jo gøre det online men, det kræver e-legitimation og hvordan pokker får jeg det ? Jeg kan ikke rigtig se at jeg kan bestille det via min bank, det kan man ellers ved alle andre banker... Og, naturligvis har jeg ikke en svensk telefon, så jeg kan ikke engang gøre det via den :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg forsøger at udfylde min svenske selvangivelse:sick: Jeg skal søge uppskov og kan jo gøre det online men, det kræver e-legitimation og hvordan pokker får jeg det ? Jeg kan ikke rigtig se at jeg kan bestille det via min bank, det kan man ellers ved alle andre banker...
Jo da, du kan godt bestille det via banken. Du skal bare logge dig ind på internetkontoret, så er der en fane der hedder e-legitimation:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du prøvet nedenstående??

Skaffa e-legitimation E-legitimation är en personlig handling och används för legitimering via internet. SEB samarbetar med Telia genom att förmedla ditt namn och personnummer till Telia Sonera Sverige AB i samband med din ansökan. För att skaffa en e-legitimation måste du ha tillgång till vårt Internetkontor för privatpersoner (även du som är företagare). Är du privatkund hos en annan bank vänder du dig dit för att skaffa tjänsten. E-legitimationen är giltig i två år. Efter giltighetstidens slut kan du hämta en ny e-legitimation genom att på nytt ansöka om e-legitimation på vårt Internetkontor. Gör så här: Logga in på internetkontoret, välj e-legitimation, signera med din digipass och klicka dig vidare till Telia för att skapa din e-legitimation. Om du har frågor är du välkommen att ringa Telias kundtjänst: 0771-32 32 62.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fundet ud af det.. Men, hvad vælger man af uppskov ?? Premilinær uppskov ?? Hvis man altså ikke vil betale her og nu ?? Ok, jeg er bare en nød til dether... Hvad pokker er "Lägenhetens beteckning", hvis man altså vælger at skrive man har købt ny lejlighed ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har fundet ud af det.. Men' date=' hvad vælger man af uppskov ?? Premilinær uppskov ?? Hvis man altså ikke vil betale her og nu ??[/quote'] Nix, du skal vælge slutligt uppskov. Du både solgte og købte jo i 2007, så vidt jeg husker, ikk´?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad pokker er "Lägenhetens beteckning", hvis man altså vælger at skrive man har købt ny lejlighed ?
Det er navnet på Brf´en og på den opgørelse du har fået fra Cymko (er det ikke dem I også bruger?), står der også et nr. på lejligheden, som du skal påføre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites