hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2008 Ja, send mig evt dit golf-id på pm, så ringer jeg imorgen. Nogen andre? thsk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2008 Status for onsdagsplanerne er at evt. bookning først bliver på stedet på dagen, evt. på boldrende. Start 28/5 omkring 16.30. Så hold jer ikke tilbage, hvis nogen er friske med kort varsel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret June 7, 2008 Golf imorgen Søndag? Hej Når nu vejret er så godt og vi er omringet af så gode golfbaner, ja så hvorfor ikke spille en runde imorgen søndag. Hvem er friske? Nogle forslag til hvilken bane? SweaDan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2008 Er frisk hvis det bliver en eftermiddagstur, kan ikke før kl.15. Malmø GK, Tegelberga GK, Assertorp GK, er mine umiddelbare forslag. Har 16,3 i hcp. Send en SMS på 26836261, hvis det bliver aktuelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
are.straume 10 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2008 Golf - onsdag 18/6 Er der nogen der vil spille golf onsdag 18/6, hvis vejret er til det. Jeg er helt fleksibel mht. tidspunkt på dagen. :) MVH. Are Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2008 Nogen frisk på en runde lørdag? Evt Malmø/Rommelåsen - sidstnævnte er i go stand... Gerne en morgen runde, er også frisk på 2 runder... fang mig evt på 30 69 07 96 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Nå er man allerede blevet træt af bleskift.. Tillykke i øvrigt! Jeg var ude og spille med Anders i Tirsdags på Rommelåsen og den kan helt sikkert anbefales, er nok frisk på en aften runde i næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret June 19, 2008 Ja Rommelåsen var kanon. Iøvrigt tak for sidst Jacob. Jeg kan ikke lørdag, men er frisk på en runde om søndagen. Gerne en bane nær Malmø:) men køre gerne længere for en god bane. Er der nogen der har spillet Trelleborgs GK? Mvh. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2008 Nå er man allerede blevet træt af bleskift.. Tillykke i øvrigt! Jeg var ude og spille med Anders i Tirsdags på Rommelåsen og den kan helt sikkert anbefales, er nok frisk på en aften runde i næste uge. Tak tak - er ikk blevet træt af bleskift endnu, men det er nu ikk det sjoveste i verden... Jeg fik spillet rommelen i sidste uge med p.hartman og er frisk på flere runder/træning. Jeg kan dog kun nå eftermiddagsrunder eller weekends. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2008 Nogen der er friske på en runde i løbet af ugen? Tid på dagen underordnet, jeg kan dog ikke onsdag og søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret July 30, 2008 Jeg og en anden dansker skal spille på Barsebäck (Mastersbanen) kl. 10.37 på Lördag. Jeg har 25% rabatt for alle i samme bold så det blir 525 SEK. Man skal ringe og booke (tel 004646776230 hvis I vil spille med.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites