raket77 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Hvad med kl.1515 ved Kvarnby GK, og mødested omkring receptionen, har en blå Mizuno bærebag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 super. Hvornår mødes vi? P. Hartmann er du frisk? Hartmann är klar... Jeg har bare brug for et lille lift fra värnhem...Kan godt løbe de 6-7 km der er derud...Meeeen.... Så er der en af jer der kan køre forbi ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 super. 1515 lyder fint. p. Hartmann jeg kan gi et lift - skal bare bruge en adresse - evt på sms 30690796. Så kan jeg hente dig kl 15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 Hermed vedtaget kl.1515 Kvarnby... Vi ses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
P.Hartmann 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2008 super. 1515 lyder fint. p. Hartmann jeg kan gi et lift - skal bare bruge en adresse - evt på sms 30690796. Så kan jeg hente dig kl 15 kanon....Jeg sender en sms... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2008 Er der nogle der er frisk på en runde golf idag?? (søndag 11/5) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2008 ... jeg kunne godt tænke mig at tage ud imorgen formiddag - det er ikke helligdag herovre, så der må være god plads ... Jeg kunne godt tænke mig at prøve Romeleåsen (med i Assartorp/MalmöBurlöv samarbejdet) den ser fin ud Nogen friske mandag formiddag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
raket77 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Hej Kan desværre ikke idag pga arbejde, men er frisk en anden gang på en af de nævnte baner. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2008 Jeg har allerede en aftale på Bogskogens GK med 3 fra DK, men jeg er også frisk på at spille Romeleåsen en anden dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BentL 10 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2008 Vil gerne spille golf .... Hej Jeg er begyndt at spille golf her i år og er nu nået så vidt, at jeg er klar til faderprøven. Jeg har en enkelt anden Dansker her i Malmø, som også spiller lidt golf men jeg vil gerne ud og spille lidt mere – så har du lyst ??? :th2: Jeg påtænker at melde mig ind i Burlöv Golfklubb eller Kvarnby Golfklubb. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan fortælle lidt om klubberne – hvilken vil du anbefale mv.? Hilsen Bent Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 Hej Jeg er begyndt at spille golf her i år og er nu nået så vidt, at jeg er klar til faderprøven. Jeg har en enkelt anden Dansker her i Malmø, som også spiller lidt golf men jeg vil gerne ud og spille lidt mere – så har du lyst ??? :th2: Jeg påtænker at melde mig ind i Burlöv Golfklubb eller Kvarnby Golfklubb. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan fortælle lidt om klubberne – hvilken vil du anbefale mv.? Hilsen Bent Nu har jeg ikke desværre ikke prøvet at spille på Kvarnby, men en umiddelbar fordel ved Malmö-Burlöv er at der er 27 huller. Det gør det meget let hvis man kun gider gå 9 huller efter arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2008 Jeg er medlem i Malmö-Burlöv, og havde samme 2 klubber at vælge da jeg meldte mig ind. Spillede begge baner, som er meget forskellige, men valget faldt på Malmö, da træningsfaciliteterne er langt bedre der... Samtidig er der mulighed for at spille Assertorp og Rommelåsens baner gratis... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Spil på Malmö-Burlöv, hverdag Er der nogen der er frisk på at spille en hverdag ved 16, 16.30 tiden? Kan se at det kun koster 220 SEK, og jeg har hört at banen er OK, men har ikke prövet den selv endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Jeg er frisk, men ikke før næste uge... Nogen ide til dato? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Jeg er frisk' date=' men ikke før næste uge... Nogen ide til dato?[/quote'] Skal vi sige tirsdag den 27/5 kl 16.30? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 21, 2008 Glemte at skrive at jeg ikke kan tirsdag og torsdag :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 jeg er frisk en hverdag i næste uge 16.30, kan ikke mandag og tirsdag. kunne også være frisk i weekenden, lørdag morgen eller søndag frokosttid - gerne oppe på Romeleåsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 jeg er frisk en hverdag i næste uge 16.30, kan ikke mandag og tirsdag. kunne også være frisk i weekenden, lørdag morgen eller søndag frokosttid - gerne oppe på Romeleåsen Lørdag morgen på måsen, og du giver:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 OK, jeg er klar på at spille Lördag morgen (så tidligt som muligt) på Romeleåsen. Jeg har golf id 710625-035 hvis I vil booke en tid der passer jer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 jeg har allerede i formiddags booket mig og thomas lørdag formiddag ... nu er der helt optaget, så jeg skal lige have en tilbagemelding fra Thomas om han er frisk allerede ved 7-tiden, der er stadig plads til en 3-bold. Update følger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2008 Ja, 7 er for tidligt, resten af formiddagen er booket op ... jeg er frisk igen søndag eftermiddag? Man skal være tidligt ude til tiderne i weekenden, især når vejret er godt og man er 3-4 stykker, så måske vi hen over denne weekend skulle lodde stemningen for en debattur næste weekend, så vi kan booke i starten af ugen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2008 Er der nogle som har tid og lyst til en runde i det gode vejr idag? Fx. omkring kl. 16 eller 17 SweaDan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2008 jeg er frisk en hverdag i næste uge 16.30, kan ikke mandag og tirsdag. kunne også være frisk i weekenden, lørdag morgen eller søndag frokosttid - gerne oppe på Romeleåsen Hvad med den 28.? Og kan vi spille Malmø, for tror ikk jeg kan nå til Rommelåsen til kl 1630... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2008 Hvad med den 28.? Og kan vi spille Malmø' date=' for tror ikk jeg kan nå til Rommelåsen til kl 1630...[/quote'] Malmö på onsdag lyder godt, jeg kan heller ikke nå til Romeleåsen i hverdagene - men vi skal nok ringe og prøve om vi kan booke 16.37 (Ej webbokning) ellers ser det sort ud mellem 15 og 17. Men ellers kan vi jo tage 2 runder på 9-huls-sløjfen med boldrende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2008 16.37 er fint for mig. Har du mulighed for at booke i morgen? Ellers er 2 gange 9 huls sløjfen fint. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites