Jump to content
Martin_M

Golf (Malmö Burlöv)

Recommended Posts

Vil gerne spille golf .... Hej Jeg er begyndt at spille golf her i år og er nu nået så vidt, at jeg er klar til faderprøven. Jeg har en enkelt anden Dansker her i Malmø, som også spiller lidt golf men jeg vil gerne ud og spille lidt mere – så har du lyst ??? :th2: Jeg påtænker at melde mig ind i Burlöv Golfklubb eller Kvarnby Golfklubb. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan fortælle lidt om klubberne – hvilken vil du anbefale mv.? Hilsen Bent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg er begyndt at spille golf her i år og er nu nået så vidt, at jeg er klar til faderprøven. Jeg har en enkelt anden Dansker her i Malmø, som også spiller lidt golf men jeg vil gerne ud og spille lidt mere – så har du lyst ??? :th2: Jeg påtænker at melde mig ind i Burlöv Golfklubb eller Kvarnby Golfklubb. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen som kan fortælle lidt om klubberne – hvilken vil du anbefale mv.? Hilsen Bent
Nu har jeg ikke desværre ikke prøvet at spille på Kvarnby, men en umiddelbar fordel ved Malmö-Burlöv er at der er 27 huller. Det gør det meget let hvis man kun gider gå 9 huller efter arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er medlem i Malmö-Burlöv, og havde samme 2 klubber at vælge da jeg meldte mig ind. Spillede begge baner, som er meget forskellige, men valget faldt på Malmö, da træningsfaciliteterne er langt bedre der... Samtidig er der mulighed for at spille Assertorp og Rommelåsens baner gratis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Spil på Malmö-Burlöv, hverdag Er der nogen der er frisk på at spille en hverdag ved 16, 16.30 tiden? Kan se at det kun koster 220 SEK, og jeg har hört at banen er OK, men har ikke prövet den selv endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg er frisk en hverdag i næste uge 16.30, kan ikke mandag og tirsdag. kunne også være frisk i weekenden, lørdag morgen eller søndag frokosttid - gerne oppe på Romeleåsen
Lørdag morgen på måsen, og du giver:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har allerede i formiddags booket mig og thomas lørdag formiddag ... nu er der helt optaget, så jeg skal lige have en tilbagemelding fra Thomas om han er frisk allerede ved 7-tiden, der er stadig plads til en 3-bold. Update følger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, 7 er for tidligt, resten af formiddagen er booket op ... jeg er frisk igen søndag eftermiddag? Man skal være tidligt ude til tiderne i weekenden, især når vejret er godt og man er 3-4 stykker, så måske vi hen over denne weekend skulle lodde stemningen for en debattur næste weekend, så vi kan booke i starten af ugen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg er frisk en hverdag i næste uge 16.30, kan ikke mandag og tirsdag. kunne også være frisk i weekenden, lørdag morgen eller søndag frokosttid - gerne oppe på Romeleåsen
Hvad med den 28.? Og kan vi spille Malmø, for tror ikk jeg kan nå til Rommelåsen til kl 1630...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med den 28.? Og kan vi spille Malmø' date=' for tror ikk jeg kan nå til Rommelåsen til kl 1630...[/quote'] Malmö på onsdag lyder godt, jeg kan heller ikke nå til Romeleåsen i hverdagene - men vi skal nok ringe og prøve om vi kan booke 16.37 (Ej webbokning) ellers ser det sort ud mellem 15 og 17. Men ellers kan vi jo tage 2 runder på 9-huls-sløjfen med boldrende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites