Jump to content
Martin_M

Golf (Malmö Burlöv)

Recommended Posts

Lyder godt - jeg har registreret hcp til 4,1 men spiller ikke til det (selvom det er målsætningen) Lad os se om der er flere der er interesserede, og så finde ud af noget. Klubben jeg er medlem af har en aftale med 2 andre klubber om gratis spil - hvilket er en god fordel (derudover er det heller ikke vanvittigt dyrt at være medlem)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Perfekt. Jeg spiller til gengæld til mit - skulle gerne ned under 10 inden udgangen af sæsonen. Jeg spiller lidt med en gut som hedder Nicolai der bor i Bunkeflostrand. Han har også hcp 4 - Jeg tror også han er frisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I er for gode ... har 26 og spiller ingengang til det LOL Jeg vil gerne med en dag når jeg har øvet lidt (hvis i har tålmodighed til det, jeg har mange bolde med haha) .... havde faktisk håbet på at få spillet mere i år end de tidligere, men er slet ikke kommet igang - nu jeg tænker over det, så burde jeg faktisk tage et smut på range nu, og se hvor skidt det ser ud :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I er vist næsten de rene proffer' date=' er medlem i landskrona og har 31,5. Så mon ikke í kan lære lidt fra jer[/quote'] Samme hcp her men jeg spiller desværre langt fra op til det iøjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med andet end Malmö klubber, eks. omkring Svedala, Skurup, Ystad, og som evt. kan anbefale en? Hvordan ser det iøvrigt ud med ventelister og den slags i klubberne, og hvordan er niveauet på green fee?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samme hcp her men jeg spiller desværre langt fra op til det iøjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med andet end Malmö klubber, eks. omkring Svedala, Skurup, Ystad, og som evt. kan anbefale en? Hvordan ser det iøvrigt ud med ventelister og den slags i klubberne, og hvordan er niveauet på green fee?
Der er 80 klubber i skåne alene, så ventelister er der ikke meget af. det er mere i de gamle klubber der er fra før vi blev tænkt på. Greenfee ligger typisk på mellem 200 til 400

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

spiller til 21 og er medlem i Sofiero, jeg ved ikke om der er plads der. Banen er ok. Ville også gerne spille en runde og lære lidt :D , men lige nu skal havørrederne også passes..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu begynder der at ske noget:) Personligt har jeg intet imod at gå en runde med andre på hcp 25-35, bare vi har det hyggeligt og en runde ikke tager 5 timer, men selvfølgelig flyder spillet bedre når man har nogenlunde samme niveau - men som sagt hellere en hyggelig runde i godt selskab end at stå og slå bolde på rangen alene fordi man ikke har andre at spille med. Jeg har ikke spillet så mange baner i skåne. Kun Bogskogens GK, Assartorps GK og Rönnebäcks GK og alle er værd at besøge igen :-) Selv har jeg pt. valgt at være medlem i Oxie GK samt Hylliekrokens golf i Limhamn da jeg endnu ikke har fundet så mange at spille dem herover og ikke gider være låst til en klub/bane hvor jeg ikke kender andre. Men jeg er frisk på fredag - kunne være hyggeligt hvis vi kunne mødes og lige hilse på hinanden og derefter aftale nærmere. SweaDan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jaaaa' date=',,, Men så er det jo det samme som i badminton.... nååååå,,nej,, der var det skoene,!! der var "glatte" :laugh: :D eller va? ..[/quote'] Desværre... Grunden til at jeg ikke spillede mere var da fordi min hånd var bukket.... Jeg tror ovenikøbet det var dig jeg rendte ind i til fodbold ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flere der er friske på 2/5 efter kl 14? Pt er SweaDan og jeg klar...
Jeg er muligvis frisk,kommer lidt an på vejret.(Gider ikke regn) Og hvor det bliver, da bilen er solgt,og mangler transport..!! Men hvis det bliver på Malmö GK så kan Jeg cykle der hen på 10 mike.. Er der en idè om hvor det bliver.. ? PH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er frisk på Malmø, men så kan vi ikke spille før 16. Der er booket fuldt op. Alternativt ku vi også finde en anden bane. Rommelåsen og Assartorp er pt. frie omkring 1430 og fremad. En anden mulighed er Kvarnby GK - også tæt på. @ P. Hartmann - jeg giver gerne et lift

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er muligvis frisk,kommer lidt an på vejret.(Gider ikke regn) Og hvor det bliver, da bilen er solgt,og mangler transport..!! Men hvis det bliver på Malmö GK så kan Jeg cykle der hen på 10 mike.. Er der en idè om hvor det bliver.. ? PH
Netop fordi du har solgt bilen, så bliver det på Assartorp...og, du kan ikke få et lift :D ... Vil du låne en cykelpumpe ? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pt er vi 3 stykker der muligvis kan (efter 15) - og uden regnvejr :) Raket77 P. Hartman Martin_M Kvarnby er mit bud, Malmø GK er lukket om eftermiddagen. Lad mig høre om vi skal arrangere noget, eller om vi alternativt skal finde en eftermiddag i næste uge - vejret er bliver noget bedre der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites