Jump to content
Guest Mogens

Kom gratis til STCC-ræs på Sturup den 3. og 4. maj 2008

Recommended Posts

Guest Mogens

5.000 gratisbilletter, hvor den enkelte kan rekvirere op til 5 stk: www.sturupraceway.dk/Motorsport/5000%20billetter%20til%20STCC.aspx Tag familien med og oplev Swedish Touringcar Championship helt GRATIS - du kan få op til 5 billetter. Det eneste du skal gøre er at sende en mail til os - så sender vi billetterne hjem til dig. Send en mail til stcc@sturupraceway.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Lyder måske lidt arrogant, men alene af den årsag gider jeg ikke komme. De stod også og delte gratisbilletter ud på Biler i Bella, endda 5. stk pr. person..... Bliver vejret godt, bliver der totalt overcrawded og kø i lange baner.... Men ok fair nok at alle har mulighed for at komme ind og de må åbenbart have svært ved at tiltrække folk!?! Eller også tror de at det er et smart marketing-stunt!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Bliver vejret godt, bliver der totalt overcrawded og kø i lange baner....
Det tror jeg nu ikke - Sturup blev ikke overbesøgt sidste år, hvor man kørte lidt af samme set-up...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke så fine fornemmelser som PeterK, så jeg tager gerne derud hvis vejret er godt. Biletterne kan selv printes, jeg har lagt pdf filen her http://filupload.dk/download.php?file=686STCC_Voucher_A5_DK_0804_W.pdf (jævnfør nedenstående mail). ------------------------------------------------------------------------------ Fra: STCC mailbox [sTCC.mailbox@sturupraceway.com] Sendt: fr 25-04-2008 12:25 Emne: STCC invitation 2008 Vedhæftede filer: STCC_Voucher_A5_DK_0804_W.pdf(602KB) Kære motorsportsinteresseret, Tak for din mail. Hermed inviteres du og din familie til en weekend i motorsportens tegn. Den 3. og 4. maj kan du og dine fire nærmeste komme gratis ind og opleve STCC race helt tæt på. Du skal blot vise den vedhæftede voucher ved indgangen. Udover gratis entre inkluderer voucheren fri parkering hele dagen. Ønsker du at deltage både den 3. og 4. maj, skal du printe voucheren i to eksemplarer. Udover hæsblæsende racerløb vil der desuden være underholdning for de mindste, i form af klovneunderholdning, kæmpe hoppeborg, gratis popcorn samt muligheden for at opleve den fantastiske krokodille-bil fra ZooZity. Ekstra: Der er endda gratis adgang ud over den fremsendte voucher for børn under 15 år, såfremt de følges med en voksen. Læs mere om STCC og Sturup Raceway på vores hjemmeside www.sturupraceway.dk Vi glæder os til at give jer en uforglemmelig weekend! Bedste motorsports hilsner Sturup Raceway Anders Rysgaard Head of PR ------------------------------------------------------------------------------

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Super, jeg pakker ihvertfald hele den pukkelryggede og begir mig til Sturup lørdag. Lidt sprød motor "larm" og duften af benzin kan kun dulme lidt på ventetiden til Le Mans atter løber af stablen. Tak for initiativet.:love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Super, jeg pakker ihvertfald hele den pukkelryggede og begir mig til Sturup lørdag. Lidt sprød motor "larm" og duften af benzin kan kun dulme lidt på ventetiden til Le Mans atter løber af stablen. Tak for initiativet.:love2:
Your welcome - her er hele week-end'ens program: http://www.stcc.se/152/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Masser af forskellige "motorløb" på Sturup fredag, lørdag, søndag ! Der sker en masse forskelligt på Sturup næste week-end den 5. - 6. - 7. og 8. juni: www.sturupraceway.dk/Motorsport/Racekalender.aspx Den 5/6 er det MC road-racing: www.mcracing.dk Den 6/6 er det Sydskånske MC-klub: www.sydskanesemse.nu Den 7/6 er BMW klubben på besøg: www.bmwsc.com Og den 8/6 gælder det så den svenske Lotus-klub: www.lccs.nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der sker en masse forskelligt på Sturup næste week-end den 5. - 6. - 7. og 8. juni: www.sturupraceway.dk/Motorsport/Racekalender.aspx Den 5/6 er det MC road-racing: www.mcracing.dk Den 6/6 er det Sydskånske MC-klub: www.sydskanesemse.nu Den 7/6 er BMW klubben på besøg: www.bmwsc.com Og den 8/6 gælder det så den svenske Lotus-klub: www.lccs.nu
Ja, og d. 10 juni er vi der :) med mange forskellige biler :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der sker en masse forskelligt på Sturup næste week-end den 5. - 6. - 7. og 8. juni: www.sturupraceway.dk/Motorsport/Racekalender.aspx Den 5/6 er det MC road-racing: www.mcracing.dk Den 6/6 er det Sydskånske MC-klub: www.sydskanesemse.nu Den 7/6 er BMW klubben på besøg: www.bmwsc.com Og den 8/6 gælder det så den svenske Lotus-klub: www.lccs.nu
Hej Mogens Hvor kan man se tidspunkter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Lidt forskelligt

Hvor kan man se tidspunkter
På hverdage er det gerne kl. 16 til 20, mens det i week-end'en som regel starter kl 9.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Ja, og d. 10 juni er vi der :) med mange forskellige biler :)
Super - så er der lidt at lade op på til vi kører mod Le Mans den 10/6...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi køre fra 17-20, og har et meget blandet felt denne gang. Vi har mange Subaruer denne gang, men både Speedster og Porsche er godt repræsenteret. Vi er 30 biler, så der er helt sikkert noget at kigge på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Imorgen er der altså finale i Endurance Serien !
Verdens kedeligste... trust me. Jeg kører selv i 6-timers klassen for motorcykler..... Der er altid gratis adgang til disse løb og det er røvsygt for udenforstående... Der er ingen speaker, ingen opdateringer og lign. Jeg vil på det kraftigeste anbefale at ta' en laptop med og få logon til mylaps.com (udleveres på førermødet).... så har man en chance for at følge med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites