kukkuk 10 Anmeld indhold Skrevet April 23, 2008 Bare til den anden side d.7/6-08 kl. 19.00. Skal rejse med min søster, og har fået transport den ene vej, men mangler når vi skal tilbage. Bor i Kastrup:new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Der er nok ikke mange herindefra der arbejder i Sturup og skal over broen kl. 7 om aftenen til Danmark men I kan tage bus 737 til Kastrup fra Sturup, den koster så vidt jeg ved den beskedne sum af 100 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kukkuk 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 De siger at de busser ikke findes mere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 OT: Bare et lille spørgsmål, men ved du hvad dit "navn" herinde betyder på svensk ? :) og her tænker jeg ikke på Futz:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Kuk = Et spongiøst svulmelegeme (bulbus penis) i midtlinien og to kavernøse svulmelegemer (crura penis) i siderne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 De siger at buslinien ikke findes mere Det gør den heller ikke. Du kan i stedet tage Flygbussarna fra Sturup (Malmö Airport) til Centralstationen og derfra toget til Kastrup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kukkuk 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Synes bare det er så dyrt at tage flygbussarna Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 OT: Hahaha... Fedt navn... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kukkuk 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Er der så nogen som vil køre os fra lufthavnen til malmö for omkring 100kr (for os begge) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Er der så nogen som vil køre os fra lufthavnen til malmö for omkring 100kr (for os begge) Altså, det koster 144kr for begge, hvis I tager toget... er det ikke bare liiiidt lettere ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kukkuk 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 ja det er for toget.. så kommer bussen oven i.. det er 95 for mig og 95 for søster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 ja det er for toget.. så kommer bussen oven i.. det er 95 for mig og 95 for søster Nu kører toget jo til Malmö, og var det ikke det du bad om ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Har du ikke råd til at tage i lufthavnen med det offentlige, ville jeg nok lade være med at tage ud og rejse......:( ja det er for toget.. så kommer bussen oven i.. det er 95 for mig og 95 for søster Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Kuk = Et spongiøst svulmelegeme (bulbus penis) i midtlinien og to kavernøse svulmelegemer (crura penis) i siderne.Hvis du absolut skal anvende dig af de latinske betegnelser' date=' vil du så ikke göre det ordentligt (ja, jeg er fag-idiot):). Slägtsnavn med stort begyndelsesbogstav, og desuden alt i kursiv! ([i']Bulbus penis og Crura penis) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis du absolut skal anvende dig af de latinske betegnelser' date=' vil du så ikke göre det ordentligt (ja, jeg er fag-idiot):). Slägtsnavn med stort begyndelsesbogstav, og desuden alt i kursiv! ([i']Bulbus penis og Crura penis) Hvad ved jeg om det .... kopierede det fra http://da.wikipedia.org/wiki/Penis hmmm..... ser ud til at sunddebat har censureret det kursive bort, men ikke ordet penis... Det må du kigge på Gio ;-) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis du absolut skal anvende dig af de latinske betegnelser' date=' vil du så ikke göre det ordentligt (ja, jeg er fag-idiot):). Slägtsnavn med stort begyndelsesbogstav, og desuden alt i kursiv! ([i']Bulbus penis og Crura penis) Og så siger folk at jeg er nørdet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Desuden vidste jeg heller ikke at Bulbus Penis var et slägtsnavn... : Bulbus Penis Slägten, det er der da stil over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Desuden vidste jeg heller ikke at Bulbus Penis var et slägtsnavn... : Bulbus Penis Slägten, det er der da stil over Jeg tror faktisk du har ret!!! Det skär i öjenene, når jeg ser 2 latinske ord og det förste ikke er med stort:rolleyes: Men nu er det jo medicinske betegnelser og ikke biologiske, så derfor er det ganske givet rigtigt det du skriver:o så beklager min fejl, skal ikke forsöge rette dig mere (tror jeg...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Er der så nogen som vil køre os fra lufthavnen til malmö for omkring 100kr (for os begge) Hvis du siger KUK KUK et par gange i den mørkere del af parkeringspladsen evt. krydret med: " min gode herre, et slag på tasken - hvad skal du have for at tage mig med" så bliver det ikke så dyrt omend nok lidt mere eksotisk end du havde regnet med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Jeg tror faktisk du har ret!!! Det skär i öjenene' date=' når jeg ser 2 latinske ord og det förste ikke er med stort:rolleyes: Men nu er det jo medicinske betegnelser og ikke biologiske, så derfor er det ganske givet rigtigt det du skriver:o så beklager min fejl, skal ikke forsöge rette dig mere (tror jeg...)[/quote'] Godt så Sanne ........Det må jeg lige huske når jeg engang skal bruge din support.. Dog må jeg lige tilføje ( ærlig som jeg er ), at jeg ikke aner en pind om latinsk.. Men Bulbus Penis fangede min opmærksomhed :D Længe leve Bulbus Penis Slägten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites