Jump to content
kukkuk

Fra Sturup til kbh

Recommended Posts

Der er nok ikke mange herindefra der arbejder i Sturup og skal over broen kl. 7 om aftenen til Danmark men I kan tage bus 737 til Kastrup fra Sturup, den koster så vidt jeg ved den beskedne sum af 100 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kuk = Et spongiøst svulmelegeme (bulbus penis) i midtlinien og to kavernøse svulmelegemer (crura penis) i siderne.
Hvis du absolut skal anvende dig af de latinske betegnelser' date=' vil du så ikke göre det ordentligt (ja, jeg er fag-idiot):). Slägtsnavn med stort begyndelsesbogstav, og desuden alt i kursiv! ([i']Bulbus penis og Crura penis)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du absolut skal anvende dig af de latinske betegnelser' date=' vil du så ikke göre det ordentligt (ja, jeg er fag-idiot):). Slägtsnavn med stort begyndelsesbogstav, og desuden alt i kursiv! ([i']Bulbus penis og Crura penis)
Hvad ved jeg om det :rolleyes:.... kopierede det fra http://da.wikipedia.org/wiki/Penis hmmm..... ser ud til at sunddebat har censureret det kursive bort, men ikke ordet penis... Det må du kigge på Gio ;-) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og så siger folk at jeg er nørdet :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desuden vidste jeg heller ikke at Bulbus Penis var et slägtsnavn... : Bulbus Penis Slägten, det er der da stil over :rolleyes:
Jeg tror faktisk du har ret!!! Det skär i öjenene, når jeg ser 2 latinske ord og det förste ikke er med stort:rolleyes: Men nu er det jo medicinske betegnelser og ikke biologiske, så derfor er det ganske givet rigtigt det du skriver:o så beklager min fejl, skal ikke forsöge rette dig mere (tror jeg...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der så nogen som vil køre os fra lufthavnen til malmö for omkring 100kr (for os begge)
Hvis du siger KUK KUK et par gange i den mørkere del af parkeringspladsen evt. krydret med: " min gode herre, et slag på tasken - hvad skal du have for at tage mig med" så bliver det ikke så dyrt omend nok lidt mere eksotisk end du havde regnet med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror faktisk du har ret!!! Det skär i öjenene' date=' når jeg ser 2 latinske ord og det förste ikke er med stort:rolleyes: Men nu er det jo medicinske betegnelser og ikke biologiske, så derfor er det ganske givet rigtigt det du skriver:o så beklager min fejl, skal ikke forsöge rette dig mere (tror jeg...)[/quote'] Godt så Sanne :rolleyes:........Det må jeg lige huske når jeg engang skal bruge din support.. Dog må jeg lige tilføje ( ærlig som jeg er ), at jeg ikke aner en pind om latinsk.. Men Bulbus Penis fangede min opmærksomhed :D Længe leve Bulbus Penis Slägten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites