Jump to content
Homer

Afstemning

Recommended Posts

Buddha... Gider du ikke lige komme med ET godt argument for at Gio skulle opfinde denne tråd hvis han ikke havde set din bil ? Jeg kan simpelthen ikke se fornuften i at oprette en tråd til at hænge andre ud, medmindre man har set det man postulere. Jeg siger ikke Gio HAR set din bil, men undre mig bare over hvordan han finder dit reg. nummer og for derefter at hænge dig ud til offentlig slagtning. ... Medmindre han altså HAR set bilen på broen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Læs lige mit svar igen....;) Og læs hvad der står og ikke hvad DU tror der står...

Glæder mig til dine bodsgerninger - for af mig krævede du' date=' at jeg ville sætte mine sparepenge på spil i forbindelse med afstemningen.:D[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Jeg venter lige på Homers lukningskonklusioner, men jeg synes da det har været en super underholdende tråd.. om ikke andet så har i da gjort de sidste 2 dage super sjove med alt jeres polemik omkring den enes kørsel og den andens evner til at skrive nummerplader ned.. nu stemte jeg slet ikke, men det var mest fordi jeg ikke kunne stemme på jer begge 2 men sådan er det nu bare... så nu må vi se hvad overdommeren siger når han læser indlæggene :-) ... og igen vil jeg bare konkludere at det er dejligt at der er så små bekymringer på begge sider af sundet at folk går helt op i limingerne omkring en bagatel som det her jo er .. Jeg venter spændt på den næste sæson, for hvad skal vi med paradise hotel, bigbrother og hvad har vi, når man kan følge med i en høj oktan diskussion mellem voksne mænd, som nærmest har udviklet sig til den bedste tråd jeg længe har set på sunddebatten.. Jeg synes i skulle se om I ikke kunne få den publiseret i Øresund Direkt, så kunne det være at der også var flere som læste deres blad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det svar kender kun Gio...... Jeg aner det ikke. Men hvem skal vi hænge ud næste gang???? Skal det bare være en tilfældig eller skal det være én vi kender??? ;)

Buddha... Gider du ikke lige komme med ET godt argument for at Gio skulle opfinde denne tråd hvis han ikke havde set din bil ? Jeg kan simpelthen ikke se fornuften i at oprette en tråd til at hænge andre ud, medmindre man har set det man postulere. Jeg siger ikke Gio HAR set din bil, men undre mig bare over hvordan han finder dit reg. nummer og for derefter at hænge dig ud til offentlig slagtning. ... Medmindre han altså HAR set bilen på broen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Det svar kender kun Gio...... Jeg aner det ikke. Men hvem skal vi hænge ud næste gang???? Skal det bare være en tilfældig eller skal det være én vi kender??? ;)
Altså jeg vil gerne kaste lidt benzin på bålet så og starte med at hade ham der som stod og ventede ved bussen her i morges (du ved selv hvem du er!) da jeg kørte. han kiggede mærkeligt og var helt sikkert kriminel, børnelokker og pædofil .. føj siger jeg bare... Derudover så må den stå 1-1 Brian, du glemmer vel ikke du selv for noget tid siden hængte Martin ud i et offentligt forum for hans påståede vilde kørsel.. =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg takker mange gange for at du ikke er den koldeste cola i kassen. ...... Husk at se dig over skulderen.........:th2:
Du milde himmel.... Det er egentlig lidt tragisk, at du tilsyneladende ikke selv er klar over, hvor pinlig din opførsel er :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad mener du??? Han indrømmer blankt, hvor nemt det er at få fat i oplysninger om folks biler. Jeg be'r ham yderligere om at passe på i trafikken, ved at orientere sig over skulderen inden han trækker ud for at overhale.....:) Er der noget galt i det???? Så jeg ved ikke hvem der er pinlig hér???

Du milde himmel.... Det er egentlig lidt tragisk' date=' at du tilsyneladende ikke selv er klar over, hvor pinlig din opførsel er :sad:[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Buddha! Du satsede - Du tabte! Så er den jo ikke længere, men husk lige at svare på mine spørgsmål for 20 min. siden! "Husk at se dig tilbage!" En typisk bemærkning fra en dreng/mand, som kun ser fremad p.g.a. hans høje fart og evner. Alle vi andre må "se tilbage".:thumbdown Nu har vi igen et sprogbrug fra dig, hvor vi almindelige døde vil udlægge dine ord som en trussel - men nej! "Det var jo kun et venligt råd om, hvordan man færdes i trafikken". Emigrer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så det korte af det lange er: At du lige har kortlagt hvorledes DU har fået fat i mit regnr. Så nu har du ingenting..... Du har lige skrevet at man ikke behøves at se bilen' date=' for at få fat i mit regnr. :thumbup:[/quote']*fnis*...er du gal et halmstrå du griber ud efter, Brian. :D Ærligt talt, hvorfor skulle jeg "opfinde" en sådan anklage som denne? Jeg hader dig ikke. På nogle punkter bryder jeg mig ikke om dig. Men derfor kan vi sgu´ da stadig være ærlige mennesker og tale om tingene. Evt. kunne vi have diskuteret på PM, inden det hele eskalerede ud i mudder og halv-hjertede finger-peg. Men, underligt nok, så ville du diskutere det hele åbent - og sågar blande VAGcars ind også. Hvis jeg var blevet påstået taget med håret i postkassen på broen af en bruger herinde, så tror jeg nok lige jeg havde fyret en PM afsted som noget af det første, for at høre hvad han havde gang i....hvis jeg vidste jeg var uskyldig. Omvendt, hvis jeg var klar over jeg havde jokket i spinaten, så havde jeg sgu nok indrømmet det - eller helt undladt at kommentere. :rolleyes: Billeder fra broen...havde afgjort det hele en gang for alle. Men mon ikke der skal noget politianmeldelse o.l. til, før Monopolet går med til noget sådant? Og langt synes jeg ikke der er grund til at gå - selv om jeg véd at det havde sat et endegyldigt punktum for det hele. Og dét til min fordel. Lad os have intentionen i mente. Indlægget blev postet for at gøre opmærksom på, at man ikke bare kan køre som det passer én, og skide højt og flot på sine med-bilister. At det var Brians bil - er et tilfælde. At Brian ikke førte bilen på daværende tidspunkt - må være en sag imellem ham og føreren. Jeg synes, objektivt set, at alle indicier peger væk fra mig, og imod dig, Brian. Inkl. dine fodfejl på VAGcars, som bestemt ikke gør hele dit "forsvar" mindre grinagtigt. Det var ikke meningen der skulle gøres grin. Det var meningen det skulle være alvor. Og helst inden en eller ande Peugeot trækker ud foran din bil næste gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg satsede ingenting.... Var klar over at jeg tabte på forhånd. En afstemning som den, er jeg dømt til at tabe på forhånd.... Så det tager jeg ganske let.

Buddha! Du satsede - Du tabte! Så er jo ikke længere, men husk lige at svare på mine spørgsmål for 20 min. siden! "Husk at se dig tilbage!" En typisk bemærkning fra en dreng/mand, som kun ser fremad p.g.a. hans høje fart og evner. Alle vi andre må "se tilbage".:thumbdown Nu har vi igen et sprogbrug fra dig, hvor vi almindelige døde vil udlægge dine ord som en trussel - men nej! "Det var jo kun et venligt råd om, hvordan man færdes i trafikken". Emigrer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg satsede ingenting.... Var klar over at jeg tabte på forhånd. En afstemning som den, er jeg dømt til at tabe på forhånd.... Så det tager jeg ganske let.
Hvorfor fanden så al den energi!!! Over and out på denne tråd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er et halmstrå Jesper..... Jeg har dokumeteret mine overfarter. Du har dokumeteret...ingenting...... Alligevel hænger du mig ud med navns nævnelse og ovenikøbet en opskrift på hvorledes man får fat i oplysninger omkring folks køretøjer. Du siger du har set min bil...... Fint nok, men hvorfor tager du den så ikke på PM, istedet for at hænge mig ud, såfremt du ikke er sikker på at det var mig der kørte bilen??? Det kan jeg jo kun tolke som én ting og det klæ'r ikke en moderator for dette forum. Jeg godtgører således for alle herinde at jeg ikke kan være flere steder på én gang. Alligevel bliver du ved......Utrætteligt, men uden skyggen af beviser. Så er der én der starter en afstemning jeg er dømt til at tabe på forhånd.....Og mener det er den eneste måde man kan få et resultat. Jøsses........... Vend den om...... Erstat ALLE de steder hvor der står GIO med Buddha og vice versa. Så var folk gået AMOK over at jeg kunne finde på at hænge dig ud, med de tynde beviser..... Så udover at jeg er superpissed, så er det bare ikke acceptabelt.

*fnis*...er du gal et halmstrå du griber ud efter, Brian. :D Ærligt talt, hvorfor skulle jeg "opfinde" en sådan anklage som denne? Jeg hader dig ikke. På nogle punkter bryder jeg mig ikke om dig. Men derfor kan vi sgu´ da stadig være ærlige mennesker og tale om tingene. Evt. kunne vi have diskuteret på PM, inden det hele eskalerede ud i mudder og halv-hjertede finger-peg. Men, underligt nok, så ville du diskutere det hele åbent - og sågar blande VAGcars ind også. Hvis jeg var blevet påstået taget med håret i postkassen på broen af en bruger herinde, så tror jeg nok lige jeg havde fyret en PM afsted som noget af det første, for at høre hvad han havde gang i....hvis jeg vidste jeg var uskyldig. Omvendt, hvis jeg var klar over jeg havde jokket i spinaten, så havde jeg sgu nok indrømmet det - eller helt undladt at kommentere. :rolleyes: Billeder fra broen...havde afgjort det hele en gang for alle. Men mon ikke der skal noget politianmeldelse o.l. til, før Monopolet går med til noget sådant? Og langt synes jeg ikke der er grund til at gå - selv om jeg véd at det havde sat et endegyldigt punktum for det hele. Og dét til min fordel. Lad os have intentionen i mente. Indlægget blev postet for at gøre opmærksom på, at man ikke bare kan køre som det passer én, og skide højt og flot på sine med-bilister. At det var Brians bil - er et tilfælde. At Brian ikke førte bilen på daværende tidspunkt - må være en sag imellem ham og føreren. Jeg synes, objektivt set, at alle indicier peger væk fra mig, og imod dig, Brian. Inkl. dine fodfejl på VAGcars, som bestemt ikke gør hele dit "forsvar" mindre grinagtigt. Det var ikke meningen der skulle gøres grin. Det var meningen det skulle være alvor. Og helst inden en eller ande Peugeot trækker ud foran din bil næste gang!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thi kendes for ret: Demokratiet har endnu engang vist sin egen eksistensberettigelse, og på trods af en gigantisk manipulerende indsats fra hr. Mule, lykkedes det ham ikke at få pøbelen på sin side. Mulen idømmes derfor dette forums strengeste straf: evig spot og spe! ...og skal vi så ikke lukke for denne diskussion og komme ud i det gode vejr...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Thi kendes for ret: Demokratiet har endnu engang vist sin egen eksistensberettigelse, og på trods af en gigantisk manipulerende indsats fra hr. Mule, lykkedes det ham ikke at få pøbelen på sin side. Mulen idømmes derfor dette forums strengeste straf: evig spot og spe! ...og skal vi så ikke lukke for denne diskussion og komme ud i det gode vejr...
Enig! Jeg har 10 kolde Duff klar!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved ikke om det er et halmstrå Jesper..... Jeg har dokumeteret mine overfarter. Du har dokumeteret...ingenting......
Point taken. Men jeg har også omtalt dine beviser tidligere, og hvor let de kan ændres. Men enig - dine ser bedre ud end mine :)
Alligevel hænger du mig ud med navns nævnelse og ovenikøbet en opskrift på hvorledes man får fat i oplysninger omkring folks køretøjer.
Du siger du har set min bil...... Fint nok' date=' men hvorfor tager du den så ikke på PM, istedet for at hænge mig ud, såfremt du ikke er sikker på at det var mig der kørte bilen???[/quote']Jeg nævner dig i et indlæg offentligt, fordi du havde været klaphamrende ligeglad, havde jeg sendt dig en pm. Som jeg også har sagt før, så er intentionen med det oprindelige indlæg, at man ikke bare kan køre som man vil. Det kan få konsekvenser, hvis nogle ikke finder det acceptabelt. Desuden har jeg godtaget at du ikke nødvendigvis var fører af køretøjet. Men det er som om dén mulighed ikke eksisterer i dit univers. At du VIL centrere omkring de argumenter der peger mod dig som fører, så du kan fortsætte dit "alle-på-sunddebatten-slikker-røv-på-Gio" :thumbdown M.h.t. "opskriften", så er det jo alment kendt at man i Sverige kan få oplyst hvad folk ejer. Det burde ikke komme som en overraskelse for dig. At du mener jeg bare er ude på at sætte dig i et dårligt lys er en misforståelse. Havde det været en hvilken som helst anden bil, så havde jeg reageret på samme måde. Tro mig! Jeg var overrasket da jeg fik svar på min SMS til Vägverket...og så alligevel gav det jo god mening, taget dit forhold til fart og færdselsregler i betragtning. Jeg er ganske almindelig bruger af dette forum, ligesom jeg er moderator. Vi kan ikke altid være enige om tingenes tilstand - og især en moderator må stå først i skudlinien, når der skal modereres. Det er nu engang kun moderator der afgør om der skal modereres eller ej. Og hvis moderator ikke, overvejende, gør tingene rigtigt - så må moderator ophøre med at være moderator. Og dét er op til to faktorer: Brugerne af den modererede debat og administrator af samme. Alt sammen i en demokratisk balance, med en snert af anarki (længe leve internettet :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...og skal vi så ikke lukke for denne diskussion og komme ud i det gode vejr...
God idé. :thumbup: Jeg synes dog vi skal høre Brian om han er frisk på vi lukker den hér, eller om han har yderligere at tilføje. Der er ingen grund til at jeg får det sidste ord, hvis andre har mere at tilføje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...