Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Hva hjælper denne afstemning den beviser jo intet' date=' og desuden synes jeg ikke der er fremlagt beviser for at det er Mulens bil overhovedet. Men min stemme er gået til Mulen pga den mangelfulde bevisførelse fra Gio, og ja han ville sgu ikke nægte det hvis det havde været ham...[/quote'] Vi kunne jo også lave en afstemning, om hvem der gemmer sig bag denne profil, som sjovt nok lige er blevet tilmeldt og lavet sit først indlæg Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Nå men hvis man lige frem er nød til at lave lobby arbejde, for at få nogle til at stemme på sig, så ved man nok godt at man ligger ilde til, endnu værre er det næsten når folk så ik vil Men se positivt på det, så får vi nok en del nye brugere Lidt småt i know, men det går lige :) Hvis andre har en profil der, og ellers gidder læse mere om denne sag, kan tråden læses her :) http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=166043 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
st1berg 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Hvis andre har en profil der, og ellers gidder læse mere om denne sag, kan tråden læses her :) http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=166043 Hvis man har bare den mindste interesse for biler har man da en profil der...... Der er dog tråde på det forum med væsentligt mere indhold.....:th2: I forhold til afstemning, må jg sq indrømme at det virker som om der er mange der stemmer efter personlig mening og ikke efter fremlagte beviser. På det punkt synes jeg at Gio er bagud på point..... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Nå men hvis man lige frem er nød til at lave lobby arbejde' date=' for at få nogle til at stemme på sig, så ved man nok godt at man ligger ilde til...[/quote'] Pinligt.... men hvis andre skulle få lyst til noget lignende, er her en lille liste: www.cuoresportivo.dk www.kiaclub.dk www.suzukiswift.dk www.nissanklubben.dk www.ford-klub-danmark.dk www.honda-klub.dk www.bmw-club.dk www.peugeotclub.dk www.citroenist.dk www.toyotaklub.dk ... så mon ikke det går? :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Jeg synes Mulens gebærden rundt omkring taler sit helt eget sprog - og så behøver jeg vist ikke uddybe nærmere. M.h.t. de fremlagte "beviser", så kunne man jo sagtens dissekere mulighederne for at "pynte" disse yderligere, inden de fremlægges af selvsamme person som er under "anklage". Men...jeg gider slet ikke kommentere yderligere på manglen af "beviser" og deslige i denne sag, udover at minde om at de der er fremlagt er fremkommet efter nærmere udspørgen, og derfor lige så godt kan være manipulerede. Jeg siger ikke at de ér det, men at muligheden er nærliggende. Og har man behov for at gå i spindoktor-mode for at vinde sin sag, så tror jeg sgu´ at jeg smiler endnu mere end jeg gjorde, da jeg så der ligefrem var blevet oprettet en afstemning. Lad mig til sidst, igen, fremføre mit største og eneste "bevis" i denne sag: Hvordan kan jeg komme op med Brians registreringsnummer, hvis jeg ikke har set bilen på broen på pågældende tidspunkt!? Tak. ...og sov godt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis man har bare den mindste interesse for biler har man da en profil der...... Der er dog tråde på det forum med væsentligt mere indhold.....:th2: Tak for det :th2: Mvh, Ejeren af det domænenavn ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvordan kan jeg komme op med Brians registreringsnummer' date= hvis jeg ikke har set bilen på broen på pågældende tidspunkt!? Ja, det undre jo også mig.... :D Altså, 1. Du kender ikke Brian's reg.nummer 2. Hvorfor skulle du starte en tråd om dette, hvis du IKKE havde set bilen ? 3. Sandsynligheden for at gætte Brian's reg. nummer er nok mindre end 1/1.000.000 Jeg bor faktisk tæt på mulen, men har aldrig set hans bil og har da ihvertfald ingen ide om hvad nummerpladen er..... Gio, kom nu med de lottotal ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Som du så også kan læse i tråden, er folk en DEL mere kritiske der end her.... Sjovt at flere vælger at udlægge begrebet r..slikkere, udover mig selv.... Man må derfor konkludere udfra afstemningen at Gio har 63 venner og jeg har 17 venner..... Kunne godt være man skulle være lidt mere slesk og "glat", ej svare på direkte spørgsmål, men bare være "klog"........ Det ser ud til at virke.......:th2:Nå men hvis man lige frem er nød til at lave lobby arbejde, for at få nogle til at stemme på sig, så ved man nok godt at man ligger ilde til, endnu værre er det næsten når folk så ik vil Men se positivt på det, så får vi nok en del nye brugere Lidt småt i know, men det går lige Hvis andre har en profil der, og ellers gidder læse mere om denne sag, kan tråden læses her http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=166043 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Som du så også kan læse i tråden, er folk en DEL mere kritiske der end her.... Sjovt at flere vælger at udlægge begrebet r..slikkere, udover mig selv.... Man må derfor konkludere udfra afstemningen at Gio har 63 venner og jeg har 17 venner..... Kunne godt være man skulle være lidt mere slesk og "glat", ej svare på direkte spørgsmål, men bare være "klog"........ Det ser ud til at virke....... Nåhhh - hvor er det synd for dig.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Som du så også kan læse i tråden, er folk en DEL mere kritiske der end her.... Man må derfor konkludere udfra afstemningen at Gio har 63 venner og jeg har 17 venner..... Du har altså kun 14 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 ex. moms............Du har altså kun 14 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Nu går der jo ikke mange uger før Bron sender specifikationer ud. Og så er jeg sikker på, at Brian ikke er sen til at scanne den side ind, der omhandler - Sidste registrering d. 15/4. - Registreringerne d. 16/4. - Første registrering d. 17/4. Jeg er 100% sikker på at Brian vil gøre dette, da han efterhånden vil gøre hvad som helst for at blive frikendt for dette grusomme justitsmord. -Og han langt om længe kan få den undskyldning, han er berettiget til: http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147353&postcount=57 :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Nu går der jo ikke mange uger før Bron sender specifikationer ud. Og så er jeg sikker på, at Brian ikke er sen til at scanne den side ind, der omhandler - Sidste registrering d. 15/4. - Registreringerne d. 16/4. - Første registrering d. 17/4. Jeg er 100% sikker på at Brian vil gøre dette, da han efterhånden vil gøre hvad som helst for at blive frikendt for dette grusomme justitsmord. -Og han langt om længe kan få den undskyldning, han er berettiget til: http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147353&postcount=57 :DDer er jo også den mulighed (omend utopi måske) at chauförren af pågäldende bil har betalt kontant/kort for broturen, måske ingen skulle vide at han(/hun?) körte over en ekstra gang den dag, der er mulighed for mange konspirationsteorier:rolleye: (Mener bare, at brobizzudskrift vel ikke nödvendigvis behöver bevise noget... ) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Der er jo også den mulighed (omend utopi måske) at chauförren af pågäldende bil har betalt kontant/kort for broturen' date=' måske ingen skulle vide at han(/hun?) körte over en ekstra gang den dag, der er mulighed for mange konspirationsteorier:rolleye: (Mener bare, at brobizzudskrift vel ikke nödvendigvis behöver bevise noget... )[/quote'] Satans! :) Men jeg tror det nu ikke - For så havde Brian nok postet eet sammenhængende dump af sine overfarter, i stedet for dette klippe/klistre, der ville gøre enhver børnehave-klasse med saks, papir og lim misundelige ;) : http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147342&postcount=51 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147929&postcount=15 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147947&postcount=19 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Snigel 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis nu du har ret...... At Buddha er kørt over kl ca 8.45.....Hans kone kl 8.13.... Hvem er så kørt over kl 6.10?????? Når der ikke er noget retur til Sverige på andre tidspunkter end dem der er oplyst og ser ud til at passe??? Satans! :) Men jeg tror det nu ikke - For så havde Brian nok postet eet sammenhængende dump af sine overfarter, i stedet for dette klippe/klistre, der ville gøre enhver børnehave-klasse med saks, papir og lim misundelige ;) : http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147342&postcount=51 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147929&postcount=15 http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147947&postcount=19 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis nu du har ret...... At Buddha er kørt over kl ca 8.45.....Hans kone kl 8.13.... Hvem er så kørt over kl 6.10?????? Når der ikke er noget retur til Sverige på andre tidspunkter end dem der er oplyst og ser ud til at passe??? Og så siger vi lige velkommen til endnu, et Vagcar medlem :th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Det er godt med et forum A, hvor man kan blive lidt bekræftet, hvis der ikke rigtigt er noget at komme efter i forum B... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Nå...skal vi se at få summet alt det her op, og lukket trådene af og komme videre. Udfaldet blev jo, ikke overraskende, til anklagers fordel. Også selv om Supermule nu skylder cola og køre-ture inde på VAGcars (jeg har såmænd selv en profil derinde igennem nogle år). Jeg har med vilje ikke kommenteret på tråden derinde, da flertallet tilsyneladende ikke har læst op på debatten fra starten, og derfor bare tager den nemme udvej til Brians fordel. For at give ikke-VAGcars-medlemmer en idé om hvad tråden handler om: Møbbe: Det er "danskere" i Sverige - havde du regnet med andet...et eller andet sted har de en bristEj det er gas - Mule faktisk tror jeg på dig - og har stemt GIO...du skylder en tur i raceren + ½l Cola Zero Supermule: Det er en deal, men kun hvis du får andre til det også............. Gio er moderator derinde og der er en helvedes masse røvslikkere der følger ham i tykt og tyndt.....Desværre. Så jeg står pænt skidt pt.....Jeg ved ikke hvor seriøst man kan kalde noget sådant - men egentlig er det jo også ligegyldigt. Brians bil kørte over. Brian var ikke i den. Så er det jo Brians personlige problem nu at finde ud af hvem der har kørt i den, eftersom Brian jo ikke har været vidende om det. Jeg ville da også blive tosset, hvis en eller anden mekker e.l. padlede rundt i et andet land i min bil, og jeg ikke var vidende om det. Skulle jeg, efterfølgende, hænges ud som det er sket hér, så ville jeg skynde mig at finde ud af hvor bilen har været, og med hvem som fører. Og med den info burde en sådan tråd hurtigt dø ud. Ingen kender Brians registreringsnummer, tilyneladende, udover ham selv. Alligevel viser det sig at være hans bil jeg ser flyve ca tre centimeter over vejen - og efterfølgende argumenterer folk gudhjælpemig i retning af at "der er andre RS´ere på broen". Ja..det er der sikkert. Men sgu´ ikke med Brians nummerplade påmonteret. Lad mig til sidst opsummere: Brian blev anråbt ved navn i starten af denne debat, fordi jeg havde fundet ud af at det var hans bil. Jeg kunne også bare have skrevet registreringsnummeret på bilen, og så selv lade folk finde ud af at det var Brian, hvis de havde lyst. Dette valgt med vilje, da et registreringsnummer jo let kan pege på ejerens adresse, og dermed gøre tyveknægte mere opmærksomme på hvor der står en lækker øse. Omvendt, så er det jo bare at ringe til Vägverket og høre hvilke biler Brian ejer, og hvad de er registreret som. Husk på det er Sverige, og sådanne oplysninger er ikke nogen hemmelighed. Sågar firmaer kan købe dem for penge, til brug i markedsføringsøjemed. Men nej...i stedet skulle vi ud i at blive kaldt røvslikkere og hjemmepansere, alt imens Brian vedholdende undgik at forklare hvordan jeg er kommet i besiddelse af hans registreringsnummer, og istedet gik i gang med en smædekampagne på VAGcars - og selvfølgelig slog over i klassikeren med Autobahn, hold-til-højre, mine-bremser-er-større-end-dine osv osv. Det hele var ikke ment som at starte en kamp på point, men som en udløber af frustrationen ved at blive en del af et sindssygt fart-puslespil på Broen. Efter Brians mening, så skal jeg bare finde mig i det, og ellers fedte ind til højre igen næste gang. NO WAY! Og derfor denne debat! Jeg ser ikke den anden vej, når det er så sindssyge hastigheder der er tale om, på sådan et tidspunkt af dagen. Så kan jeg fint leve med at blive kaldt hjemmepanser, stikker-frantz osv. af Fart-Ligaen. Jeg gør det igen, hvis jeg bliver trukket ind i ligningen ufrivilligt. Det kan i bide skeer på! :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hold kæft hvor er i pinlige! Er jeres verden virkelig så lille? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hold kæft hvor er i pinlige! Er jeres verden virkelig så lille? Du må nok lige uddybe lidt nærmere.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hold kæft hvor pinligt Mule... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvis i er så forhippet, så få dog Øresundsbron til at udlevere det billede af bilen, der er kørt over i det tidsrum. Nummerpladen har i jo. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Møbbe: Det er "danskere" i Sverige - havde du regnet med andet...et eller andet sted har de en brist Ej det er gas - Mule faktisk tror jeg på dig - og har stemt GIO...du skylder en tur i raceren + ½l Cola Zero Supermule: Det er en deal, men kun hvis du får andre til det også............. Gio er moderator derinde og der er en helvedes masse røvslikkere der følger ham i tykt og tyndt.....Desværre. Så jeg står pænt skidt pt..... Brian, sig lige helt ærligt at du bare ikke har gjort dette.... Damn, hvor er det pinligt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Ja....Som du nok kan se, så er det ikke svært.... Ej heller at hænge en person ud på nettet...... Så det korte af det lange er: At du lige har kortlagt hvorledes DU har fået fat i mit regnr. Så nu har du ingenting..... Du har lige skrevet at man ikke behøves at se bilen, for at få fat i mit regnr. Jeg takker mange gange for at du ikke er den koldeste cola i kassen. Og vedr. mit indlæg på Vagcars.dk, så er det korrekt at jeg bad om hjælp. Idet en afstemning herinde, næppe er objektiv. Jeg hader at tabe og derfor skulle der lidt hjælp til udefra. Dog desværre langt fra nok.... Husk at se dig over skulderen.........:th2: Lad mig til sidst opsummere: Brian blev anråbt ved navn i starten af denne debat, fordi jeg havde fundet ud af at det var hans bil. Jeg kunne også bare have skrevet registreringsnummeret på bilen, og så selv lade folk finde ud af at det var Brian, hvis de havde lyst. Dette valgt med vilje, da et registreringsnummer jo let kan pege på ejerens adresse, og dermed gøre tyveknægte mere opmærksomme på hvor der står en lækker øse. Omvendt, så er det jo bare at ringe til Vägverket og høre hvilke biler Brian ejer, og hvad de er registreret som. Husk på det er Sverige, og sådanne oplysninger er ikke nogen hemmelighed. Sågar firmaer kan købe dem for penge, til brug i markedsføringsøjemed. Men nej...i stedet skulle vi ud i at blive kaldt røvslikkere og hjemmepansere, alt imens Brian vedholdende undgik at forklare hvordan jeg er kommet i besiddelse af hans registreringsnummer, og istedet gik i gang med en smædekampagne på VAGcars - og selvfølgelig slog over i klassikeren med Autobahn, hold-til-højre, mine-bremser-er-større-end-dine osv osv. Det hele var ikke ment som at starte en kamp på point, men som en udløber af frustrationen ved at blive en del af et sindssygt fart-puslespil på Broen. Efter Brians mening, så skal jeg bare finde mig i det, og ellers fedte ind til højre igen næste gang. NO WAY! Og derfor denne debat! Jeg ser ikke den anden vej, når det er så sindssyge hastigheder der er tale om, på sådan et tidspunkt af dagen. Så kan jeg fint leve med at blive kaldt hjemmepanser, stikker-frantz osv. af Fart-Ligaen. Jeg gør det igen, hvis jeg bliver trukket ind i ligningen ufrivilligt. Det kan i bide skeer på! :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gammeldansk 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Først et stort TILLYKKE til Gio!!!!:th2: Jeg er en af de "røvslikkere", som Mulen aldrig har sagt - det er kun vi andre der udlægger r.......... sådan. Hvad mener du selv Mule/Buddha? Grunden til spørgsmålet er dine eksakte udlægninger på VAG' forum, hvor du skriver om Gio's mange røvslikkere - og hvor du jo også bad om hjælp i "Dein Kampf". Buddha! Det kan også være farligt at omtale de personer, som har stemt som "venner". Jeg er ikke ven med Gio - har aldrig mødt ham - bor 130 km fra ham - har haft diskussioner med ham om sammenblanding af roller..... MEN derfor kan ja da godt have sympati for en mand, som vover at direkte anklage dig ved navn. Samme sympati kan jeg have for "Jacobe", som bad dig emigrere eller rettere spurgte til, hvorfor du ikke havde valgt at bosætte dig i Tyskland, hvor du kunne "blæse ud" - bortset fra området omkring Bremen. Glæder mig til dine bodsgerninger - for af mig krævede du, at jeg ville sætte mine sparepenge på spil i forbindelse med afstemningen.:D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites