Jump to content
Miriam

Liverpool

Recommended Posts

Agger - ha. Den mand er kendt for at være lidt for vild med at opholde sig i bruseren efter matcherne...
Det var bare for at få en dansker på banen, er nemlig også nysgerrig efter hvad du ville med med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hele pointer i mit indlæg var dog at selvom Riise lavet et håbløst og måske fatalt selvmål' date=' så fik han dog muligheden at spille (måske for sidste gang) i en prestige-match. Og hvor mange dansker fik så den mulighed?[/quote']Og så er det jeg siger, at vi da for f#n ikke kan göre for at Agger er skadet, for så havde han jo 100% väret på banen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du opfatter mit indlæg som et vildt udbrud, har vi noget forskellig opfattelse af hvad det indebærer. Hele pointer i mit indlæg var dog at selvom Riise lavet et håbløst og måske fatalt selvmål, så fik han dog muligheden at spille (måske for sidste gang) i en prestige-match. Og hvor mange dansker fik så den mulighed?
Kan stadig ikke se hvad danskerne har med sagen at gøre.... prestige-match ... det ved jeg nu ikke... havde United været modstanderen ,så havde det måske haft sin rigtighed....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med du forsøgte, på dansk eller svensk, at forklare, hvad fjeldabe har med det faktum at der ikke var nogen danskere tilstede på banen igår... Især da begge lande har en spiller i stald i selvsamme klub... og tænker du på øgenavnet .. så er jeg sikker på de i Norge har noget for danskere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad med du forsøgte' date=' på dansk eller svensk, at forklare, hvad fjeldabe har med det faktum at der ikke var nogen danskere tilstede på banen igår...[/quote'] Jeg er helt enig, som jeg også allerede har skrevet, at det var et håbløst og måske fatalt mål. Men I bragte nationalitet ind i diskutionen, ikke mig. Og i den forbindelse påpeger jeg at det er nemt at ikke blive holdt ansvarlig for fejl når man ikke deltager i spillet. Jeg kender ikke til at vi nordmænd har det samme behov for at øge vor eget selvbillede ved at give vore venner og naboer grimme øgenavn. Men det må I selv om, whatever works for you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kender ikke til at vi nordmænd har det samme behov for at øge vor eget selvbillede ved at give vore venner og naboer grimme øgenavn. Men det må I selv om' date=' whatever works for you.[/quote']Har du ikke haft med danskere at göre länge nok efterhånden til, at du ved at det er sådan vi er?:love2: Det er altså ikke noget du skal lägge så meget i... Og så fik jeg lige denne af en kollega:sick::

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den fucking fjeldabe af en Chelsea luder skal bare UD af Anfield - ASAP!! m21.gif Jeg går ud fra at når næste sæson starter til august, så er den middelmådige norske idiot ekspederet videre til en mindre klub, der passer til hans potentiale. Riise er ikke nogen stor spiller, og har aldrig været det. Hans Liverpool karriere har været evig middelmådig, dog krydret med adskillige super langskudsmål. Men disse mål gør ham ikke til en bedre spiller! Hele denne sæson her har Riise været SKANDALØS RINGE, og hans komplet manglende forståelse for fodbold i afgørende situationer, udstillede han selv på bedste vis tirsdag aften b185.gif Hvad fanden har den mongol tænkt sig??? At heade til en bold i knæhøjde 1½ meter foran eget mål, med nærmeste modstander 2 meter bag sig??? Det kan godt være Riise er venstrebenet, men helt ærligt, enhver idiot (specielt på det niveau) kan altså losse en bold ud af kommunen med sit kolde ben! Det var simpelthen dråben i tirsdags! Tak for denne gang Riise! Fortsæt din karriere i Chelsea, eller rejs hjem til Aalesund og spil i klovneligaen! Du er ikke værdig til at bære den røde trøje! HOLD KÆFT HVOR ER JEG ARRIG!!!!!!!!!!!!!!!! u0103.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sidder spændt og venter på svar fra Patbateman...
Hvorfor :confused: At nogle føler sig trådt over tæerne, fordi de ikke kan tåle at høre en landsmand omtalt som fjeldabe og lignende, det er vel ikke vores andres problem. Det er jo ikke en krig mellem de skandinaviske nationer denne debat her, men derfor kan man vel godt skrive hvad der i Danmark er almen kendt omtale: nordmænd = fjeldaber. Hvordan tror du i øvrigt jeg havde det da Torben Piechnik spillede for Liverpool i 92-94? En hjerneblødning af dimensioner, en katastrofe i vores forsvar! Godt den nar kom videre. Jeg håber Riise også kommer videre. Lad os dog være ærlige og kalde en spade for en spade, uanset nationalitet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der også ludere på banen???? Så skal jeg da til at se fodbold igen....:laugh: hvis i er så dygtige, hvorfor begynder i ikke at træne et fodboldhold??? Det kan da kun blive en succes......;)

Den fucking fjeldabe af en Chelsea luder skal bare UD af Anfield - ASAP!! Jeg går ud fra at når næste sæson starter til august, så er den middelmådige norske idiot ekspederet videre til en mindre klub, der passer til hans potentiale. Riise er ikke nogen stor spiller, og har aldrig været det. Hans Liverpool karriere har været evig middelmådig, dog krydret med adskillige super langskudsmål. Men disse mål gør ham ikke til en bedre spiller! Hele denne sæson her har Riise været SKANDALØS RINGE, og hans komplet manglende forståelse for fodbold i afgørende situationer, udstillede han selv på bedste vis tirsdag aften b185.gif Hvad fanden har den mongol tænkt sig??? At heade til en bold i knæhøjde 1½ meter foran eget mål, med nærmeste modstander 2 meter bag sig??? Det kan godt være Riise er venstrebenet, men helt ærligt, enhver idiot (specielt på det niveau) kan altså losse en bold ud af kommunen med sit kolde ben! Det var simpelthen dråben i tirsdags! Tak for denne gang Riise! Fortsæt din karriere i Chelsea, eller rejs hjem til Aalesund og spil i klovneligaen! Du er ikke værdig til at bære den røde trøje! HOLD KÆFT HVOR ER JEG ARRIG!!!!!!!!!!!!!!!! u0103.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter sku stadig ikke hvor du vil henad, hvis din nationale ære er blevet krænket af mit indlæg, så er du altså lidt for tyndhudet er jeg bange for, og du må have det fantatastisk svært her i Sverige, jeg her flere gange hørt eksempler på den broderlige "kærlighed" mellem Svenskere og Nordmænd. Mit aller første møde med en Svensk nabo her i Malmø, foregik ved elevatoren på indflytnings dagen, hvor en ældre herrer i ren arriskab over at elevatoren var så langsomt, kaldte den en Nordmand, tydeligvis ikke et kompliment. Men for pokker hvis ikke vi bruger lidt farverige tillægs ord hist og her, så bliver tilværelsen da vist lidt vel kedelig;)

Lige meget som det har med at gøre at Riise er "fjeldabe"' date=' Lynge.[/quote']

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jeg går også bare og venter på at de ringer tilbyder mig Rafa's job, de er jo så vilde med at tilbyde det til alle mulige og umulige trænere:sick:

hvis i er så dygtige, hvorfor begynder i ikke at træne et fodboldhold??? Det kan da kun blive en succes......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FUCK 17 maj !!
:confused: I hvert fald fuck 21. maj, den finale er til at lukke op og skide i :thumbdown Virkelig rart at CSKA London efter 90 minutter igår kunne nyde den fulde bonus af Riise's hjerneblødning, flot flot! Endnu en gang tak til Riiseb185.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab

Det gør jeg så ikke.. Hader Christiano Ronaldo.. Magen til tudeprinsesse skal man virkelig lede længe efter.. men alt i alt en god kamp i går.. bedre end målfattige barca, som desværre ikke kunne udnytte deres chancer når det kom til afslutninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites