Jump to content
Miriam

Liverpool

Recommended Posts

Godt Toft ikke kommer på debatten i dag, det ville ikke ha väret for sarte själe:scared: Og jeg har ikke ord til at beskrive den MEGA TOSSE til lorte rödhårede fjäldabet209.gift161.gifq65.gif Hovr mange penge får den mand hver uge for at SPARKE til en bold?, og så vil han hellere heade bolden ind i mål?????????????????????????????????????????????????????????????????? Hvad sker der? Håber ####bib#### han bliver solgt til Chelsea som straf!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total hjerneblødning af idioten' date=' spark dog lortet væk din fjeldabe:mad:[/quote'] Mig og Anders havde også en god diskussion om dit morgenhumør imorges :rolleye: er du faldet ned igen .... ellers kan du jo bare slå over når de viser Serie A... det er jo rigtig bold....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den diskution har vi haft Claus, men tager den gerne igen dog helst over en kop øl eller 2;) Men mit liv er sku for kort til at se kedelig Hollywood bold fra Serie A, de ligger jo mere ned end de står op:sick:

Mig og Anders havde også en god diskussion om dit morgenhumør imorges :rolleye: er du faldet ned igen .... ellers kan du jo bare slå over når de viser Serie A... det er jo rigtig bold....;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den diskution har vi haft Claus, men tager den gerne igen dog helst over en kop øl eller 2;) Men mit liv er sku for kort til at se kedelig Hollywood bold fra Serie A, de ligger jo mere ned end de står op:sick:
Ja vi køber jo bare dommeren hvis vi skal være sikre på at vinde :love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det fodbold i snakker om????? Gi' dem dog en bold hver, istedet for de skal rende rundt og jagte den hele tiden.... Svarer jo til at man smed et spædbarn ind til 22 pædofile, med den iver de lægger for dagen.....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja kunne være vi også skulle begynde på det:D

Ja vi køber jo bare dommeren hvis vi skal være sikre på at vinde :love2:
Tja til en løn på en halv til en hel mil om ugen, så ville jeg satme også jagte bolden med en hvis iver;)
Er det fodbold i snakker om????? Gi' dem dog en bold hver, istedet for de skal rende rundt og jagte den hele tiden.... Svarer jo til at man smed et spædbarn ind til 22 pædofile, med den iver de lægger for dagen.....:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Riise was arrested last night on the M62 by police - apparently he was heading in the wrong direction! :love2::love2: Apparently after the game last nigh. The fat spanish welk Rafa, asked Riise if he'd give him a lift home. Riise said "sorry boss im not heading your way". :love2::love2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige meget som det har med at gøre at Riise er "fjeldabe"' date=' Lynge.[/quote']Han er da en fjeldabe! fjeldabe, fjeldabe, fjeldabe:fight: (Bare Agger (og Aurelio selvfölgelig) dog aldrig var blevet skadet suk!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites