Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet April 22, 2008 hvad skete der lige til sidst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 En fuld Nordmand fik sand i øjnene og en hjerneblødning på samme tid. Sadans - vi vil se Liverpool - ManU i finalen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Jeg sad faktisk og talte sekunder ned - 4 minutters overtid, 93:54 gør Riise sig decideret umage for at lave selvmål!!?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Total hjerneblødning af idioten, spark dog lortet væk din fjeldabe:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2008 Ja ØV ØV ØV Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Godt Toft ikke kommer på debatten i dag, det ville ikke ha väret for sarte själe:scared: Og jeg har ikke ord til at beskrive den MEGA TOSSE til lorte rödhårede fjäldabe Hovr mange penge får den mand hver uge for at SPARKE til en bold?, og så vil han hellere heade bolden ind i mål?????????????????????????????????????????????????????????????????? Hvad sker der? Håber ####bib#### han bliver solgt til Chelsea som straf!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Riise, Riise, min store helt! Godt gået! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Riise' date=' Riise, min store helt! Godt gået![/quote']Ja, det gör sgu heller ikke noget han kommer til Everton -bare väk med ham:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Mon ik Riise havde spillet på resultatet 1-1 og lagt rimelig mange penge på det. hvem ved... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Total hjerneblødning af idioten' date=' spark dog lortet væk din fjeldabe:mad:[/quote'] Mig og Anders havde også en god diskussion om dit morgenhumør imorges er du faldet ned igen .... ellers kan du jo bare slå over når de viser Serie A... det er jo rigtig bold....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 ellers kan du jo bare slå over når de viser Serie A... det er jo rigtig bold....;)Drogba viste skam i bedste stil hvordan man spiller i Italien:sick: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Beats kick and rush anyday.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Den diskution har vi haft Claus, men tager den gerne igen dog helst over en kop øl eller 2;) Men mit liv er sku for kort til at se kedelig Hollywood bold fra Serie A, de ligger jo mere ned end de står op:sick: Mig og Anders havde også en god diskussion om dit morgenhumør imorges er du faldet ned igen .... ellers kan du jo bare slå over når de viser Serie A... det er jo rigtig bold....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Mon ik Riise havde spillet på resultatet 1-1 og lagt rimelig mange penge på det. Ja han mangler jo penge til tider.... Men mon ikke drengene fik bearbejdet det med et lille "spil" golf i omklædningsrummet efter kampen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Den diskution har vi haft Claus, men tager den gerne igen dog helst over en kop øl eller 2;) Men mit liv er sku for kort til at se kedelig Hollywood bold fra Serie A, de ligger jo mere ned end de står op:sick: Ja vi køber jo bare dommeren hvis vi skal være sikre på at vinde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Er det fodbold i snakker om????? Gi' dem dog en bold hver, istedet for de skal rende rundt og jagte den hele tiden.... Svarer jo til at man smed et spædbarn ind til 22 pædofile, med den iver de lægger for dagen.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2008 Ja kunne være vi også skulle begynde på det:D Ja vi køber jo bare dommeren hvis vi skal være sikre på at vinde Tja til en løn på en halv til en hel mil om ugen, så ville jeg satme også jagte bolden med en hvis iver;) Er det fodbold i snakker om????? Gi' dem dog en bold hver, istedet for de skal rende rundt og jagte den hele tiden.... Svarer jo til at man smed et spædbarn ind til 22 pædofile, med den iver de lægger for dagen.....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Riise was arrested last night on the M62 by police - apparently he was heading in the wrong direction! :love2: Apparently after the game last nigh. The fat spanish welk Rafa, asked Riise if he'd give him a lift home. Riise said "sorry boss im not heading your way". :love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvor mange danske spillere var der med i gårsdagens match? Godt så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Lige så mange som antallet af svenske.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2008 Hvad har det med noget som helst at gøre:confused: Hvor mange danske spillere var der med i gårsdagens match? Godt så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Total hjerneblødning af idioten' date=' spark dog lortet væk din fjeldabe:mad:[/quote'] Lige meget som det har med at gøre at Riise er "fjeldabe", Lynge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Lige meget som det har med at gøre at Riise er "fjeldabe"' date=' Lynge.[/quote']Han er da en fjeldabe! fjeldabe, fjeldabe, fjeldabe:fight: (Bare Agger (og Aurelio selvfölgelig) dog aldrig var blevet skadet suk!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Agger - ha. Den mand er kendt for at være lidt for vild med at opholde sig i bruseren efter matcherne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2008 Da Riise er fra Norge , forstår jeg ikke helt dit vilde udbrud........ men flot mål var det da... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites