Jump to content
Buddha

08:45 på broen - part deux

Recommended Posts

Så prøv lige når den skifter til røde UDEN at være gul først.....Så kan den ikke....;)
jo den kan. også uden at blive gul. jeg kan ihvertfald komme ned på 0.1, en ung teenager ville måske ramme 0.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er da fløjtende ligegyldigt! Det kunne lige så godt være hans kone eller bror der kørte den.
I en bil som tilsyneladende har køreforbud.... hvad er odds'ne....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men nu har han jo set bilen......
Ja eller oz var det en anden bil end en RS6 men som lignede i farten, hvis den har kørt så hurtigt som det lyder til, så er man skrap til at finde papir og blyant frem og huske hvad der stod på nummerpladen, og kørt omkring 150 selv uden at slingre... ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja eller oz var det en anden bil end en RS6 men som lignede i farten' date=' hvis den har kørt så hurtigt som det lyder til, så er man skrap til at finde papir og blyant frem og huske hvad der stod på nummerpladen, og kørt omkring 150 selv uden at slingre... ??[/quote'] Nu er det ikke fordi jeg gider vælger side, men det er jo lidt nærliggende at Jesper kan skrive en nummerplade ned på en RS6 som tilfældigvis er Brians uden han kender nummerpladen i forvejen.. tal lige om mange forskellige kombinationer.. det kan selvf. også bare være et tilfælde.. hvis det er tilfældet Gio, så må du gerne udvælge lotto numre for mig i næste uge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
uden han kender nummerpladen i forvejen..
Ja hvis den ikke er fundet på nettet bagefter, eller kendte til den i forevejen... Men når nu Brian plejer at sige JA JEG KØRTE PISSE HURTIGT som han plejer at gøre når nogen fanger ham i den slags, hvorfor er det så lige han ikke gør det her ?? Plejer næsten at være stolt over det... ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja eller oz var det en anden bil end en RS6 men som lignede i farten' date=' hvis den har kørt så hurtigt som det lyder til, så er man skrap til at finde papir og blyant frem og huske hvad der stod på nummerpladen, og kørt omkring 150 selv uden at slingre... ??[/quote'] Hvis ovenstående virkelig er tilfældet, så har Gio helt andre problemer at slås med til hverdag, end Mulens (eller andres) hastigheder på broen, da han så i en tidlig alder må lide af både kraftig demens og Parkinsons. Desuden har Gio på intet tidspunkt nævnt han kørte 150, men nærmere kørte med 120 på klokken. (http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147238&postcount=5)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Ja hvis den ikke er fundet på nettet bagefter, eller kendte til den i forevejen... Men når nu Brian plejer at sige JA JEG KØRTE PISSE HURTIGT som han plejer at gøre når nogen fanger ham i den slags, hvorfor er det så lige han ikke gør det her ?? Plejer næsten at være stolt over det... ??
Tjoh men nu har Gio jo sagt han ikke kender hverken hans bil eller nummerplade... alternativt så lyver han - hvilket må stå for hans egen regning.. Tillykke med familie forøgelsen i øvrigt =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For lige at opsummere endnu en gang:

• Jeg har aldrig set Brians bil før, men vidste han kørte en RS6, eftersom den er debatteret herinde tidligere.
  • Jeg har aldrig fået oplyst registreringsnummeret på Brians RS6´er.

• Hvis jeg, ud af det blå, kan gætte hans registreringsnummer, så...ja...prøv lige at regne på sandsynligheden! :rolleye:

Jeg nævnte Brian ved navn i første indlæg, eftersom jeg tog det for givet han kørte i bilen. Det lader ikke til at være tilfældet (og jeg beklager at jeg konkluderede en kende for hurtigt) - og derfor kunne al den hér polemik været fejet bort pænt hurtigt, ved at Brian simpelthen havde sagt "Det var ikke mig der kørte bilen!". I stedet blev der spurgt til tidspunkter for min observation, og efterfølgende postet screenshots fra Brians brokonto-oversigt. Alt imens der var tvivl om hvilken bil Brian rent faktisk havde kørt i den pågældende dag, og dét faktum at RS6´eren slet ikke måtte køre grundet køreforbud, som, hvis jeg husker ret, skulle være trådt i kraft 4/4 2008....og stadig ikke er at se på www.vv.se (...et tjek nu og her giver stadig: Fordonsstatus: I trafik (2006-11-05))...og egentlig er der en masse løse tråde i hele den her debat, som bare ikke skaber særlig god karma omkring Brians postulater og argumenter i denne aktuelle tråd. At nogle folk stadig vælger at tro på ham, må stå for egen regning og overbevisning. Skal vi lige nappe den en gang mere: Jeg har sagt jeg har set en bil. Jeg har oplyst om at jeg er vidende om registreringsnummeret på bilen. Jeg tjekker nummeret for god ordens skyld, og det viser sig at være Brians RS6´er. Jeg poster herinde direkte henvendt til Brian...og øjeblikke efter bliver jeg kaldt en løgner. Det er ikke mig der kører som en tosse. Det er ikke mig der kører rundt i en bil med køreforbud. Det er ikke mig der poster videoer af biler der trækker ud og bliver most, for at forsvare høj hastighed kontra logisk færdsels-lov. Det er ikke mig der kalder folk r**-slikkere. Osv osv osv.... Og alligevel vælger folk at være i tvivl. Det er, heldigvis, ikke alt i denne verden der skal kunne forståes og forklares. - men nogle gange jeg undres. (Jeg skal lige pointere at jeg hygger mig gevaldigt, og synes det er dejligt at sidde med visheden om at jeg har ret, når jeg ser al den tid og krumspring der lægges for dagen, for at stemple mig som en blind stikker-hane :D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja eller oz var det en anden bil end en RS6 men som lignede i farten' date=' hvis den har kørt så hurtigt som det lyder til, så er man skrap til at finde papir og blyant frem og huske hvad der stod på nummerpladen, og kørt omkring 150 selv uden at slingre... ??[/quote'] Man jo også huske den i 5 min, og skrive den ned på sin mobil.... , hvor svært er det at huske en nummerplade....kom nu ind i kampen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil hellere blive ramt at Gio med de 120 end en Audi med Mr.X bag rattet med 200+ Jeg synes det er op til folk selv hvor hurtig man vil køre. Og jeg ryster ikke på hovedet af dem som tager den med de 300, med mindre det sker mens andre er på vejen både med og imod. Det skal helt klart stoppes. Det er fint at bilen kan styres og er bygget til det. Men en hurtig fejl kan opstå, og andre familer bliver slået ihjel. Så en bobbel 911 i en måling på 324km/t som punkterede på højre forhul. Den blev flået rundt på vejen på et spiltsek. Han overlevede da han blev slynget ud af bilen med det samme. Det er hovedløst at sætte andres liv til fare fordi man tror man har tjek på bilen. Selvføligelig skal man blande sig hvis det kan gå ud over andre. Vi har alle forskellige grænser for hvad som er acceptabelt, og vi alle kan bryde reglerne hvis vi føler for det. Men kan man ikke tåle at blive taget, hængt ud på nettet eller noteret/filmet og lign. skal man tænke sig lidt mere om. Dette er jo en tråd uden særlig indhold. Og selvfølgelig skal Gio ikke lukke tråden bare fordi den er "kørt" af vejen. Der skrives jo stadig på liv og løs i den, og stadig uden værdifuldt indhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis ovenstående virkelig er tilfældet' date=' så har Gio [i']helt andre problemer at slås med til hverdag, end Mulens (eller andres) hastigheder på broen, da han så i en tidlig alder må lide af både kraftig demens og Parkinsons. Desuden har Gio på intet tidspunkt nævnt han kørte 150, men nærmere kørte med 120 på klokken. (http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=147238&postcount=5)
SKRIVE FEJL !! SKULLE STÅ 115 km/t:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De er rigtigt små.... Den holdte nemlig ude hos SMC.....:laugh:
Skal vi lige nappe den en gang mere: Jeg har sagt jeg har set en bil. Jeg har oplyst om at jeg er vidende om registreringsnummeret på bilen. Jeg tjekker nummeret for god ordens skyld, og det viser sig at være Brians RS6´er.
Aha! Det var butle.... eeh, SMC-mekanikeren, som gjorde det (førte bilen). :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...